امروز جهان بیشتر از هر روز دیگر به عدالت نیاز دارد

امام جمعه شیروان گفت: امروز بیشتر از هر روز دیگر جهان به عدالت نیاز دارد تا جنایتکاران خون آشام را به سزای اعمال خود برساند و انتقام کودکان و زنان مظلوم فلسطینی را از آنان بستاند.

حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی در پی جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان معمدانی غزه اظهارکرد: عاملان جنایت بیمارستان جز زبان زور چیز دیگری را نمی فهمند و امروز همه آزادی خواهان باید به دفاع از مظلومان بپاخیزند.

وی ضمن تسلیت این حادثه خاطرنشان کرد: بار دیگر دستان جنایتکار رژیم سفاک و کودک کش صهیونیست داغ بزرگی بر قلب شیعیان، مسلمانان و آزادگان جهان گذاشت، ملت ایران همانند همیشه حمله وحشیانه و غیرانسانی به بیمارستان معمدانی غزه و شهادت و مجروح شدن بیش از هزار انسان بی گناه و مظلوم فلسطینی را محکوم می کند.

حجت الاسلام تکمیلی عنوان کرد: از دولت های اسلامی می خواهیم همراه با مردم خودشان تا نابودی رژیم جعلی و سفاک صهیونیستی از پای نشینند.

 رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان اضافه کرد: امروز ملت ایران همراه با آحاد مردم سراسر جهان با تجمع خود، شهر و روستا را به صحنه دفاع از کودکان و زنان فلسطینی و محکوم کردن جنایات حاکمان خون آشام رژیم اشغالگر صهیونیستی و کاخ سیاه آمریکا تبدیل می کند.

حجت الاسلام تکمیلی بیان کرد: فاجعه انسانی که این روزها در غزه علیه ملت مظلوم فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی در حال رقم خوردن است، به معنای حقیقی کلمه جنایت علیه بشریت بوده که صرف نظر از ملیت، نژاد، دین و مذهب، دل هر انسان با انصافی را به درد می‌آورد.

وی با بیان اینکه جنایات اسرائیل با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه ملت مظلوم فلسطین، نقض آشکار حقوق بشر است، افزود: به پیروزی جریان حق و اسلام ناب بسیار امیدوار هستیم، جنایات دیوانه وار رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه ناشی از وحشت و استیصال آنهاست زیرا خود را در معرض نابودی می‌بینند.

کد خبر 1729173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha