پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در محکومیت جنایات اسرائیل غاصب

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پیام مشترکی جنایت رژیم اشغالگر قدس در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه در استان مازندران و سیدمحمود حسینی پور-استاندار مازندران در پی اقدام جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی در قتل عام بیماران در بیمارستان المعمدانی غزه پیامی را صادرکردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

حمله بیرحمانه و ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل به بیمارستان معمدانی و شهادت مسلمانان در نوار غزه را محکوم می کنیم
جنایت ضد بشری و جنگی رژیم غاصب صهیونیستی در حمله وحشیانه به بیمارستان معمدانی و شهادت مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در باریکه غزه نماد و نمود قساوت، سنگدلی و اقدامات ضد انسانی است که در تاریخ بشریت برای همیشه ثبت و ضبط خواهد ماند.
نیروهای جنایتکار صهیونیستی با این قتل عام وحشیانه با موشک باران مرکز بیمارستانی که مظلوم ترین انسان ها تحت درمان و رنج قرار داشتند، فجیع ترین کشتار را علیه بشریت به راه انداخته وهزاران نفر از زنان و کودکان بی دفاع را به خاک و خون کشیدند.
 این اقدام وگسترش حملات وحشیانه که همدلی و همراهی اکثر مردم مسلمانان جهان و مردم آزادیخواه و نهادهای بین المللی غیروابسته به رژیم صهیونیستی را به همراه داشت، جهانیان را متوجه نهاد ضدبشری این رژیم کودک کش و حامیان سنگدل آن نمود.
بی شک تداوم این نوع حملات و اقدامات ددمنشانه عواقب وخیمی برای امنیت و ثبات منطقه در پی خواهد داشت و البته ساعت نابودی این سیستم آدم کش را به جلو خواهد انداخت.
اینجانبان؛ اقدام نابخردانه و ضدبشری رژیم صهیونیستی را در بیمارستان معمدانی غزه را شدیدا محکوم می کنیم و از جامعه بین‌الملل خواستاریم که به مسئولیت قانونی خود عمل کرده و اسرائیل را از ارتکاب جنایات بیشتر در حق غیر نظامیان بازداشته و این رژیم منحوس و غیرقانونی را متوجه عواقب اقدامات غیرانسانی اش بنماید و اسرائیل را از ارتکاب جنایات بیشتر در حق غیر نظامیان بازدارد.
باردیگر ضمن انزجار شدید از اقدامات ضدبشری رژیم جعلی و  جنایت کار اسرائیل و جنایت جنگی اخیر در حمله به بیمارستان غزه، هم راستا با سراسر کشور در همدلی با مردم مسلمان و مظلوم غزه امروز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام می نمائیم و از مردم بصیر، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان مازندران خواستاریم با تجمعات گسترده و سراسری، وحشی گری و نسل کشی رژیم منحوس و صهیونیستی اسرائیل را محکوم نموده و برگ زرین دیگری را در دفتر خاطرات حمایت از قدس شریف و مردم بی دفاع غزه ثبت ودرج نمایند.

کد خبر 1729231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha