حمله صهیونیست ها به بیمارستان غزه یک جنایت بزرگ علیه بشریت بود

آیت الله دژکام گفت: حمله صهیونیست ها به بیمارستان غزه یک جنایت بزرگ علیه بشریت بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه شیراز گفت: در مناسبت‌های این ایام؛ یکی از مناسبت‌هایی که داریم روز عقیدتی ارتش جمهوری اسلامی و هفته عقیدتی سیاسی ارتش است که انصافا ارتش ما امروز یک ارتش مکتبی، ارزشی، دینی و اسلامی است.

وی با اشاره به مسئله فلسطین و جنایت های رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه، افزود: طوفان الاقصی یک حرکت دفاعی از طرف حماس بود و اقدام آنها یک‌کار دفاعی آن هم کاملا همراه با فتوت، مردانگی و جوانمردی بود.

دژکام عنوان کرد: مردم فلسطین اثبات کردند مقاومت جواب می‌دهد و از این جهت امت اسلامی سر خود را بالا گرفت که ما جوانان رشیدی داریم.

وی ادامه داد: این عظمت و قدرت ایمان مسلمانان است که خودش را در طوفان الاقصی نشان داد و ما به سران استکبار جهانی، به بایدن که این اشتباه را کرد، به نماینده کشور انگلیس که با هواپیمای نظامی وسط تل آویو پیاده شد و خیال می کند می‌خواهد دل در دل اسرائیلی‌ها بگذارد، به نتانیاهو خبیث و به همه همدستان این جنایت‌کاران می‌گوییم که این طوفان الاقصی که شروع شده است تا دودمان شما را به باد ندهد آرام نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حمله صهیونیست ها به بیمارستان غزه یک جنایت بزرگ علیه بشریت بود، اظهار داشت: گرچه همه کارهای صهیونیست‌ها جنایت علیه بشریت است اما یک جنایت بزرگ که بیمارستانی که خود آنها هم می‌گویند باید امنیت داشته باشد را بمباران کردند و صدها ‌کودک، زن، مجروح و معلول و کسی که هیچ قدرتی برای دفاع از خودش را ندارد یکجا نابود کردند.

کد خبر 1729574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha