امنیت رژیم جعلی صهیونیستی خدشه‌دار شده است

سرهنگ قنبری با بیان‌اینکه سال‌های قبل ملت مظلوم فلسطین با سنگ با رژیم جعلی مبارزه می‌کردند اما امروز در کرانه باختری و نوار غزه با موشک از این رژیم بی‌ریشه استقبال می‌کنند، گفت: امنیت رژیم جعلی صهیونیستی خدشه‌دار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری شب گذشته(جمعه، ۲۸ مهر) در تجمع بزرگ عاشقان ولایت که به منظور اعلام حمایت و ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایت رژیم جعلی صهیونیستی در به شهادت رساندن زنان و کودکان در مسجد میرزا این شهرستان برگزار شد،اظهارکرد: امروز مقاومت حرف برای گفتن دارد و گروه‌های مقاومت در عراق، لبنان، فلسطین و سوریه در مقابل دشمنان قد علم می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه امنیت اسرائیل خدشه‌دار شده است، افزود: سال‌های قبل ملت مظلوم فلسطین با سنگ با رژیم جعلی مبارزه می‌کردند اما امروز در کرانه باختری و نوار غزه با موشک از این رژیم بی‌ریشه استقبال می‌کنند.

وی با اشاره به طوفان الاقصی،تصریح‌کرد: امروز مقاومت از لاک دفاعی بیرون آمده و هیمنه رژیم جعلی صهیونیستی را خدشه‌دار کرده است و ما ضعف امنیتی و نظامی این رژیم سست را در طوفان الاقصی دیدیم.

سرهنگ قنبری گفت: در طوفان الاقصی گروه حماس با ابتدایی‌ترین تجهیزات نظامی بر رژیم جعلی صهیونیستی صدمات زیادی زد.

امنیت رژیم جعلی صهیونیستی خدشه‌دار شده است

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه تمام استکبار آمده‌اند صهیونیست‌ها را سرپا نگه دارند، ادامه داد: همه مسلمانان وظیفه و تکلیف داریم در مقابل استکبار باشیم و از گروه‌های مقاومت حمایت و برای پیروزی‌شان دعا کنیم.

وی با اشاره به اینکه وعده خداوند حق است و مقاومت پیروز می‌شود، تصریح‌کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی‌بیند و این تحقق پیدا می‌کند و رژیم جعلی رفتنی است و نابود می‌شود.

سرهنگ قنبری حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بمباران بیمارستان را نشان‌دهنده خوی وحشی‌گری و استکباری این رژیم جعلی دانست و خاطرنشان‌کرد: بمباران مراکزی که پزشکان با لباس سفید که لباس صلح است در حال خدمت به کودکان و زنان بیمار و آسیب دیده هستند و دست‌شان خالی است، جنایتی بزرگ می‌باشد و این اقدام رژیم جعلی از روی ناتوانی و ضعف آنان است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در پایان با بیان‌اینکه دشمنان با رسانه‌ها و بهره‌گیری از ترفندهای مختلف تلاش دارند مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند، گفت: بر همگان واجب است بحث جهاد تبیین را جدی بگیرند و دستاوردهای انقلاب را برای مردم به ویژه جوانان تبیین کنند.

گفتنی است، در این تجمع مردم با سردادن شعارهای این سخن جاوید روح خداست ام‌الفساد قرن آمریکاست، حکومت اسرائیل خانه عنکبوت است این رژیم پوشالی در حال سقوط است، فلسطین فلسطین عامل اتحاد است اسرائیل اسرائیل کودک‌کش و جلاد است، دفاع از فلسطین موجب عزت ماست نابودی صهیونیست فرمان ملت ماست و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل؛ جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند.

مداحی و ذکر مصیبت و اعلام همدردی با ملت مظلوم فلسطین پایان بخش این تجمع در مسجد میرزا بندر آستارا بود.

کد خبر 1729649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha