آمادگی شبکه ناظر برای برگزاری انتخابات خوب در استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی شبکه ناظر را برای برگزاری انتخابات خوب اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید مهدی جوکار صبح امروز (۲۹ مهر ماه) در نشست مسئولان دفاتر نظارت استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان بویراحمد و اعضای هیئت نظارت استان، اظهار کرد: ما با سرمایه‌های مهمی که دفتر نظارت استان از قبل داشته و همه اهل تجربه و کارآزموده در انتخابات هستند، آنها را به عنوان یک غنیمت برای حفظ و صیانت از آرای مردم می‌دانیم.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست که عباسعلی کدخدایی، عضو شورای نگهبان و رئیس مرکز پژوهش های این شورا حضور داشت، گفت: به لطف الهی تاکنون گام‌های نخستین انتخابات به خوبی برداشته شده و ما در مراحلی که اخیراً در دستور کار داشتیم به ویژه در زمینه تشکیل هیئت‌های اجرایی، معتمدین و هیئت‌های نظارت اقدامات لازم صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی در سراسر استان فعالیت خواهند کرد، افزود: با رصد کامل، تعیین افراد و بررسی همه مشخصات توانستیم از میان ۶۶۰ نفر در مرحله نخست تعداد زیادی را بررسی کنیم که کار ما در مرحله دوم به طول انجامید و کار در برخی از حوزه‌ها به مرحله سوم و حضور استاندار رسید که این نشان دهنده حساسیت هیئت‌های نظارت برای حفظ و صیانت انتخابات و دقت نظری که دارد، است.

جوکار یادآور شد: سه مرحله‌ای شدن بعضی از حوزه‌ها نشان دهنده این است که هیئت‌های نظارت در انتخابات همه هم غم آنها برای به ثمر رساندن راهبردهای اصلی است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دوستان ما در سراسر استان آمادگی دارند در بحث ایجاد مشارکت که زمینه آن باید حتماً سلامت، رقابت و امنیت باشد را به منصه ظهور برسانند.

وی اظهار امیدواری کرد به توفیق و فضل الهی انتخاباتی خوب و در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشیم.

جوکار ضمن اشاره به اینکه پذیرای همه توصیه‌ها و ارشادات نماینده ولی فقیه در استان است، گفت: در بحث معتمدین با ارشاد نماینده ولی فقیه در استان توانستیم مرحله سوم را با حضور استاندار به پایان برسانیم.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی شبکه ناظر را برای برگزاری انتخابات خوب اعلام کرد.

کد خبر 1729657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha