برگزاری یازدهمین المپیاد ورزشی استان یزد در 65 رشته ورزشی

زارع زاده با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی استان یزد گفت: یازدهمین دوره المپیاد ورزشی استان یزد در 65 رشته در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، مصطفی زارع زاده، مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد از برگزاری یازدهمین المپیاد ورزشی استان یزد خبر داد.

وی افزود: یازدهمین المپیاد ورزشی استان یزد از مهرماه آغاز شده و تا اسفندماه نیز ادامه دارد که افتتاحیه این المپیاد در روز سه شنبه ورزشگاه وحدت برگزار می شود.

زارع زاده بیان کرد: ما ۳۷ هیات ورزشی را در این المپیاد مشارکت داده ایم و در این ده دوره نیز از حضور آنها استفاده کرده ایم وکه در ۶۵ رشته ورزشی این المپیاد برگزار می شود.

وی ادامه داد: در دوره گذشته ۲۱ هزار نفر شرکت کردند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: بخشی از این رویداد حمایتی است که سعی کرده ایم با برگزاری این رویداد و حضور هیات های ورزشی نیز در این زمینه گام های اساسی برداریم.

زارع زاده بیان کرد: در رشته های تیمی تا زمان برگزاری قرعه کشی و رشته های فردی نیز ۴۸ ساعت قبل از رویداد ثبت نام صورت می گیرد.

وی با اشاره به پیشینه این المپیاد گفت: اولین المپیاد در هفت رشته برگزار شد و امسال نیز ۶۵ رشته میزبان ورزشکاران است.

زارع زاده با اشاره به جوایز این دوره از المپیاد گفت: کل مبلغ جوایز مسابقات انفرادی ۵۲۱ میلیون تومان و در تیمی نیز ۲۵۳ میلیون تومان است  و جوایز غیر نقدی نیز مدال رسمی المپیاد، حکم رسمی و تندیس در رشته های تیمی به عنوان جوایز است.

کد خبر 1729861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha