هیئات مذهبی بر محور عشق به اهل بیت(ع) تشکیل شده است

حجت الاسلام محمدخواه گفت: هیئات مذهبی با حضور و مشارکت مردم و بر محور عشق به ائمه‌ طاهرین(ع) تشکیل شده‌ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در جلسه انتخابات هیئات رئیسه هیئات مذهبی شهرستان سنندج اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی دارای ویژگی خاصی هستندکه آنها را از سایر تشکل‌ها جدا می‌سازد و اولین ویژگی‌شان این است که توسط مردمی که علاقه‌مند به اسلام و ائمه‌ی طاهرین (ع) هستند اداره می‌شوند و هر چقدر قدر و ارزش یک هیئات در میان مردم شناخته شده و والا باشد، میزان تأثیرگذاری آن در جامعه نیز بیش تر خواهد بود.
وی افزود: مسئولیتی که بر عهده اعضای هیئات مذهبی است مسئولیتی مهم و توفیقی بزرگ از سوی خداوند است.
حجت‌الاسلام محمد خواه عنوان کرد: کار کردن در هیئات مذهبی دارای اجر معنوی فراوان است چرا که شما پرچمداران برنامه‌های مذهبی و مجالس اهل بیت(ع) هستید.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج با اشاره به برگزاری برنامه های مذهبی در سالجاری گفت: امسال برنامه‌ها با کمترین مشکلات و با هماهنگی و هم‌افزایی به نحو مطلوب برگزار شد و ان‌شاءلله بتوانیم در همه برنامه های مذهبی با اتحاد، وحدت و مشارکت بیشتر متناسب با شأن اهل بیت خدمتگزاری کنیم.
در ادامه هر یک از حاضرین پیرامون برنامه‌ها و گزارش فعالیت خود در سال گذشته به ایراد سخنانی پرداختند.
گفتنی است؛ در پایان انتخابات برگزار و عبدالله دهقان با اکثریت رای به عنوان رئیس هیئات مذهبی شهرستان سندج به مدت یک سال دیگر از سوی اعضای هیئات مذهبی انتخاب شدند.

کد خبر 1730011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha