از خیر ارومیه‎‌ای تجلیل شد/ توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان

یک خانواده خیر ارومیه‌ای احسان پدرشان را تبدیل به ۱۷۰ بسته های معیشتی کرد که ۳۰ بسته نیز از طرف سپاه ارومیه بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان در ارومیه، مساجد به‌عنوان نهادهای دینی اجتماعی وابسته به مردم می‌توانند، حلقه واسط با گستره کشوری برای ارتباط نیازمندان با کارهای خیر باشند. ارتباط بیشتر مساجد و امامان مسجد با مردم این کار خیر را بیشتر می کند. یک همشهری ارومیه ای خیرات احسان پدرش را به مبلغ ۵۵ میلیون تومان تبدیل به ۱۷۰ بسته معیشتی کرد تا بین نیازمندان توزیع شود. کار خوب این همشهری ارومیه ای در این رابطه که اگر بتواند در جامعه جا بیافتد مشکلات زیادی را حل خواهد کرد و بهترین خیرات میتواند برای اموات باشد. این کار خوب با با مشارکت خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) رقم خورد و این بسته ها شامل برنج، ماکارونی، قند، رب و سایر اقلام است.

به دلیل این کار خیر از این همشهری ارومیه‌ای با حضور سرهنگ نام آور، مسئول بسیج سازندگی سپاه ارومیه و اعضای مسجد کانون فرهنگی و هنری بنت الهدی مسجد اماعیل بیگ ارومیه تجلیل شد.

از خیر ارومیه‎‌ای تجلیل شد/ توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان

سرهنگ نام آور، مسئول بسیج سازندگی سپاه ارومیه، در این مراسم گفت: این رسومات جای تقدیر دارد و باید از این رسم ها ویژه تجلیل کرد و در مساجد دیگر نیز گسترش داد.

این مسول ادامه داد: خانواده ها بجای هزینه های سنگین و تشریفاتی از این رسم ها استقبال کنند که هم ثواب بیشتری دارد و هم روح شخص مورد نظر آرامش زیادی خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه این احسان این پدر ۱۷۰ بسته معیشتی است از طرف سپاه نیز ۳۰ بسته اضافه میکنیم و ۲۰۰ بسته را مسئولین مسجد بعد از شناسایی افراد نیازمند توزیع کنند.

از خیر ارومیه‎‌ای تجلیل شد/ توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان

گفتنی است؛ اسلام بر همدردی، تسلیت و تعزیت به مصیبت ‌زده و مصیبت‌ دیده تأکید دارد، زیرا شرایط ویژه او به گونه‌ای است که نیازمند همدردی و پشتیبانی معنوی و روحی است، این‌گونه است که در آموزه‌های وحیانی قرآن و اسلام اصطلاحی به عنوان تسلیت و تعزیت مطرح شده است.

کد خبر 1730083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha