راننده مترو لندن با سر دادن شعار«فلسطین آزاد» از کار خود تعلیق شد

یک راننده مترو در لندن پس از سر دادن شعار «فلسطین آزاد» از طریق بلندگوهای قطار، از کار خود تعلیق شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شفقتنا، سازمان حمل و نقل لندن اعلام کرد: یک راننده مترو پس از پخش فیلم ضبط شده ای که در آن با مسافران شعار «فلسطین آزاد کن» سر می دهد، از کار معلق شده است.

راننده مترو لندن چند روز گذشته از طریق بلندگو حمایت خود را از فلسطین اعلام کرد و مردم نیز در قطار همزمان با او حمایتشان را اعلام کردند.

این فیلم در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و این ماجرا با تظاهرات عظیم حامیان فلسطین مصادف شد و قطار نیز مملو از جمعیت بود.

روز دوشنبه نیز سازمان حمل و نقل لندن از آغاز تحقیقات فوری در این باره خبر داد و گفت: راننده تا پایان تحقیقات در مورد ضبط ویدیویی که «سوء استفاده» از سیستم ارتباط صوتی در قطار را نشان می دهد از کار معلق شده است.

سازمان حمل و نقل لندن گفت: راننده شناسایی و تعلیق شده است، ضمن اینکه با توجه به سیاست‌ها و رویه‌های خود به بررسی همه جانبه این حادثه ادامه می‌دهیم.

سفارت اسرائیل نیز در این موضوع دخالت کرد و گفت:  مشاهده چنین اقدامی در متروی لندن بسیار ناراحت کننده است. حمل و نقل عمومی باید مکانی امن و باز برای همه باشد.

پلیس حمل و نقل روز شنبه از طریق حساب کاربری خود در سکوی «ایکس» اعلام کرد: مقامات این کلیپ را مشاهده کرده اند و پلیس نیز با سازمان حمل و نقل لندن در حال بررسی این موضوع هستند.

لندن شاهد تظاهرات بزرگ حامیان فلسطین بود که به گفته برگزارکنندگان، حدود 300 هزار نفر در آن شرکت کردند.

کد خبر 1730204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha