نماز غذای روح و تقویت کننده شخصیت انسانی افراد است

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه نماز غذای روح و تقویت کننده شخصیت انسانی افراد است، گفت: اقامه نماز سبب جلوگیری از آسیب های اجتماعی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، امرزو(۴آبان)، در شورای اقامه نماز اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان اظهار داشت: اگر نور نماز را چه در فضای مجازی و چه در کارهایمان داشته باشیم می توانیم خود و خانواده و همچنین جامعه را از آسیب های اجتماعی و فضای مجازی حفظ کنیم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان افزود: اگر نماز به درستی، سر وقت و به عنوان اولویت نخست اقامه شود اثرات آن را در جامعه می بینیم.

وی با بیان اینکه غذای روح و تقویت کننده شخصیت انسانی مردان، زنان و جوانان، همانا عبادت پروردگار و شکرگذاری نعمات او در قالب نماز است، عنوان کرد: حضور مدیران و و دیگر کارکنان در نماز جماعت می‌تواند باعث رونق بخشیدن و حضور گسترده کارکنان در صفوف نماز جماعت شود.

حجت الاسلام چراغی عنوان کرد: تعامل و همکاری خوبی بین بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و ستاد اقامه نماز استان وجود دارد و امیدواریم در سال آینده از ظرفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت ترویج و توسعه فرهنگ نماز بیشتر استفاده شود.

گفتنی است، در پایان حجت الاسلام والمسلمین چراغی خواستار اجرای برنامه های فرهنگی به ویژه در عرصه نماز به صورت متمرکز در دیگر ادارات تابعه شد.

کد خبر 1730490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha