انعکاس خدمات و دستاوردهای دولت ضروری است

وحیدی با اشاره به توطئه ها و تخریب های دستاوردهای دولت توسط دشمنان، گفت: انعکاس خدمات و دستاوردهای دولت ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، احمد وحیدی امروز پنجشنبه در جریان سفر خود به استان مرکزی در دیدار با آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، به تلاش های دولت در راستای خدمت رسانی به ملت اشاره کرد و گفت: خدمات گسترده‌ای که توسط دولت در ۲ سال اخیر صورت گرفته از افتخارات نظام اسلامی و نشان دهنده کارآمد بودن نظام اسلامی است.

وزیر کشور به توطئه های همیشگی دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: دشمن امروز به دنبال  تخریب و نادیده گرفتن این تلاش ها، خدشه دار کردن فعالیت ها و القای ناامیدی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه اکنون دولت با تمام توان و با بهره‌گیری از مدیران جهادی و کارآمد در صدد حل مشکلات است، خاطر نشان کرد: بحمدالله در این راستا توفیقات بسیاری نیز کسب شده که این خدمات باید در کشور منعکس شود.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران همواره منشا خدمات زیادی برای مردم بوده است، بیان کرد: با وجود همه مشکلات و توطئه‌های دشمن، امروز شاهد خدمت رسانی به اقصی نقاط کشور توسط دولت مردمی سیزدهم هستیم.

وحیدی در ادامه با اشاره به اینکه استان مرکزی، استانی صنعتی است و ظرفیت‌های بسیاری به خصوص در حوزه صنعت دارد، گفت: این ظرفیت های صنعتی می‌تواند پشتیبان خوبی برای کشور باشد.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش به آلودگی هوای اراک نیز اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور همواره بر حل مشکل آلودگی هوای اراک تاکید دارند و در این خصوص برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است.

اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی از دیگر بخش های سخنانش وزیر کشور بود که در این خصوص نیز گفت: انتخابات رویداد مهمی در کشور است که باید این رویداد ملی با حضور و مشارکت حداکثری برگزار شود.

کد خبر 1730534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha