لزوم ترویج سیره حضرت معصومه (س) بین نسل نو

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به برکات معنوی حضور حضرت فاطمه معصومه (س) در شهر مقدس قم خواستار ترویج سیره آن حضرت بین نسل نو شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه درمازندران در دیدار با خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها)، ضمن تسلیت سالروز وفات شهادت گونه کریمه اهل بیت علیهم السلام، اظهار کرد: حق این بانوی بزرگوار بر گردن ما بسیار بزرگ و عظیم است، چرا که حضور ایشان هم دفع‌کننده بلایا و خطرات این سرزمین و هم مایه مباهات و تشکیل حوزه علمیه‌ای است که در جوار مرقد شریف حضرت تشکیل شده و برای کشور ما در منطقه تاثیرات شگرفی را هم از نظر اشاعه معارف دینی و هم از نظر قیام و انقلاب و اقدام و تحولات سیاسی عظیم داشت.

وی افزود: انقلاب اسلامی هم گوشه‌ای از برکات حضور این بانوی بزرگوار است، امروز ما به برکت انقلاب شاهد عزت مسلمین و پیروان مکتب اهل بیت (ع) هستیم و امروز این انقلاب است که در مقابل جانیان و مستکبران ایستاده و آنها را به چالش کشیده و به اعتراف خودشان سیاست‌های استکبار جهانی را در منطقه به شدت زیر سوال برده و بلکه نقش برآب کرده است.

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: بیش از ۲۳۰ هزار شهیدی که در این انقلاب تقدیم شده همه به عشق این اهل بیت (ع) بوده، خدا را شاکریم این محبت در دل ما قرار داد.

وی برلزوم ترویج سیره حضرت معصومه سلام الله علیها بین نسل نو تاکید کرد.

کد خبر 1730598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha