مسئله فلسطین به یک مسئله انسانی تبدیل شده است

حجت الاسلام احمد نجنو با اشاره به اینکه مسئله فلسطین امروز به یک مسئله انسانی تبدیل شده که جهان را تکان داد، عنوان کرد: از مردم و نمازگزاران مومن و خداجو می خواهیم با دعاهای خیرشان در کنار جبهه مقاومت و مردم مظلوم، بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطین باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۵ آبان ماه) حجت الاسلام احمد نجنو در خطبه های نماز جمعه کهنوج، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: کسانی که به مقامات والایی از تقرب و بندگی خدا رسیده‌اند خود را از موضع گناه دور کرده اند و شهدا از این جنس بودند.

امام جمعه کهنوج تقرب به خدا را تنها راه نجات و راه حل مشکلات دانست و افزود: امام محمد باقر (ع) در روایتی به سعد فرمودند؛ تو را به تقوای خدا سفارش می‌کنم زیرا که تقوا باعث نجات تو از نابودی می‌شود.

وی با اشاره به جنگ اسرائیل غاصب و کودک کش بر علیه مردم مظلوم و بی‌گناه غزه، ابراز کرد: در دیدار جمعی از اعضای کنگره شهدای لرستان با مقام معظم رهبری، ایشان چشم انداز آینده فلسطین و راهبردهای آن را حضور مقتدر و جان بر کف مردم و جبهه مقاومت دانستند.

حجت الاسلام نجنو تصریح کرد: شکست فجیع و ترمیم ناپذیر اسرائیل غاصب در عملیات طوفان الاقصی نشانه ایمان و عزم راسخ جبهه مقاومت و همدلی مسلمانان جهان است.

خطیب جمعه کهنوج خاطرنشان کرد: اگر چه آغاز طوفان الاقصی از فلسطین بود اما تمام منافع آمریکا و همه ساختار اقتصادی اسرائیل را ریخت.

وی با اشاره به اینکه مسئله فلسطین امروز به یک مسئله انسانی تبدیل شده که جهان را تکان داد، عنوان کرد: از مردم و نمازگزاران مومن و خداجو می خواهیم با دعاهای خیرشان در کنار جبهه مقاومت و مردم مظلوم، بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطین باشند.

کد خبر 1730622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha