قرارگاه تحول اجتماعی در مشهد آغاز به کار کرد

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از آغاز به کار قرارگاه تحول اجتماعی در شهر مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مهدی ابراهیمی در حاشیه اولین جلسه قرارگاه تحول اجتماعی که در مکان این قرارگاه با حضور جمعی از اعضای شوراهای اجتماعی و فعالین محلات برگزار شد اظهار کرد: اولین جلسه هماهنگی شروع به کار قرارگاه تحول اجتماعی با حضور کارشناسان اجتماعی و شوراهای مناطق سیزده گانه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد، در هر منطقه یک رابط جهت راهبری امور قرارگاه اجتماعی مستقر شود تا با استفاده از ظرفیت های مردمی از جمله مساجد، شوراهای اجتماعی محلات و هیات مذهبی، خیرین و نیکوکاران و سایر ظرفیت های مردمی در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدام شود.

ابراهیمی با اشاره به آسیب های اجتماعی متعدد در حاشیه شهر مشهد افزود: در گام نخست آغاز به کار قرارگاه تحول اجتماعی، با کمک همه ظرفیت های محلی در جهت پیشگیری و مقابله با سه آسیب اجتماعی طلاق، اعتیاد و کودکان بازمانده از تحصیل اقدام خواهد شد، البته این موارد صرفا در گام نخست است و درگام های بعدی اقدامات قرارگاه تحول اجتماعی به سایر آسیب های اجتماعی نیز گسترش پیدا خواهد کرد.

پایان پیام/

کد خبر 1730652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha