جوان‌سازی و ایمن سازی ناوگان هوایی مازندران مورد توجه باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه جوان‌سازی و ایمن سازی ناوگان هوایی با همکاری بخش خصوصی باید مورد توجه باشد، گفت: افزایش پرواز به مشهد مقدس و تهران مورد انتظار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران در نشست با اکبر حسنی-سرپرست اداره کل فرودگاه های مازندران با اشاره به اهمیت رعایت ضوابط و مقرارت در امر واگذاری فعالیت فرودگاهی به بخش خصوصی، اظهارکرد: اصل منفعت نباشد اصل خدمت رسانی به مردم باید باشد.

وی با اشاره به میانگین سنی ناوگان هوایی استان، افزود: جوان‌سازی و ایمن سازی ناوگان هوایی با همکاری بخش خصوصی باید مورد توجه باشد.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه فرودگاه باید اقتصادی شود، گفت: افزایش صادرات محصولات باغی و کشاورزی در مازندران به اقتصادی شدن فرودگاه ها کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه باید اصلاح الگوی مصرف در فرودگاه های سه گانه مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: حفظ و توسعه زیرساخت های فرودگاه های ساری، نوشهر و رامسر به جد دنبال شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار ارائه راهکار برای انجام پرواز داخلی در مازندران بین شهرها شد و گفت: فرودگاه مجهز و برخوردار از پروازهای متعدد داخلی و خارجی از ملزومات توسعه گردشگری در مازندران بشمار می رود.

وی برلزوم افزایش پرواز به مشهد مقدس و تهران تاکید کرد و افزود: همچنین باید به مراکز استان های مهم برای توسعه صادرات محصولات مازندران پروازهای داخلی داشته باشیم.

حجت الاسلام محمدی لائینی بااشاره به قیمت بالای بلیط هواپیما و اینکه بخشی از جامعه توان استفاده از ناوگان هوایی را ندارند، خواستار توسعه ناوگان ریلی استان مازندران شد و گفت: باید قطارهای پرسرعت برای مازندران تعبیه شود.

کد خبر 1730933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha