کمک ۲۷۰ میلیون تومانی زنجانی‌ها به مردم مظلوم غزه

صالحی با اشاره به برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک به مردم مظلوم غزه در استان زنجان، گفت: زنجانی‎ها ۲۷۰ میلیون تومان به مردم مظلوم غزه کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جنایتکار، غاصب، کودک کش و بیمارکش صهیونیستی گفت: این رژیم اشغالگر در نهایت درنده خویی به بیمارستان المعمدانی غزه ، حمله نمود و صدها زن و مرد و کودک بی دفاع را در بدترین وضعیت ممکن به شهادت رساند.

به گفته وی، در راستای دستگیری از مردم مظلوم غزه، پایگاه های جمع آوری کمک از طریق کمیته امداد در سطح شهر دایر شده و در حال حاضر این نهاد به منظور حمایت از کودکان، زنان، مردان و سالمندان غزه کمیته امداد این استان آماده دریافت کمک‎‌های نقدی از طریق پایگاه‌های دایر شده است.

صالحی ادامه داد: مردم ولایتمدار زنجان ۲۷۰ میلیون تومان به مردم مظلوم غزه کمک کردند و کمک‌های جمع‌آوری شده صرفا نقدی بوده و از طریق مراجع ذیربط به مردم غزه کمک خواهد شد.

پایگاه‌های کمیته امداد در نقاط مختلف استان، مساجد و  ۱۸۲ مراکز نیکوکاری و در روز جمعه مصلی‌های نماز جمعه کار جمع‌آوری کمکهای مردم استان به مردم غزه را انجام می دهند. همچنین روشهای غیرحضوری کمک به مردم‌ مظلوم فلسطین شامل کد دستوری  *۸۸۷۷*۰۲۴# و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ است.

کد خبر 1731104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha