خادمین حرم امام رضا(ع) چندنفرند؟

مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: امروز حدود ۵۸ عنوان خدمت در آستان مقدس رضوی ارائه شده و بالغ بر یک صد هزار نفر خادم توفیق تشرف و خدمتگزاری به زائرین را دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مصطفی فیضی در نشست هم اندیشی سرکشیک‌های خدمتی حرم مطهر رضوی اظهار کرد: در سال‌های نه چندان دور، عناوین خدمت در حرم مطهر رضوی به ۱۰ مورد هم نمی‌رسید، اما امروز حدود ۵۸ عنوان خدمت در آستان مقدس رضوی و بالغ بر یک صد هزار نفر خادم توفیق تشرف دارند.

فیضی خاطرنشان کرد: انجام خدمت توسط این جمعیت خادمان، نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده است که با عنایت حضرت رضا (ع) و تلاش همکاران محقق شده است و بهترین بهره‌وری از نیروی انسانی این حوزه حاصل شده است.

وی به خدمت رسانی خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در ایام خاص سال نیز اشاره و تصریح کرد: در ایامی همچون تعطیلات نوروز، دهه کرامت و دهه آخر صفر که یک بازمه زمانی ۸ ماهه را شامل می‌شود، یک دوره هشت ماهه مستمر خدمت در خانواده رضوی است که طی آن، خدمات ارزنده‌ای به زائران آستان نورانی حضرت رضا (ع) ارائه شد و این خدمت استمرار خواهد داشت.

مدیر عالی حرم، در ابتدای صحبت‌های خود نیز با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: امروز شاهد رقم خوردن بزرگترین جنایات در تاریخ بشریت از سوی شیطان بزرگ و هم‌پیمانانش هستیم و متاسفانه دولت‌های غربی مدعی حقوق بشر و حامی تروریسم، در برابر این فجایع و جنایات سکوت اختیار کرده‌اند.

فیضی افزود: خدا را شکریم که، عنصر مقاومت آنقدر قدرتمند و قوی شده که نیازی به حمایت مستقیم و تسلیحاتی ندارد و این حرکت غرور آفرین حماس الهام گرفته از انقلاب اسلامی ماست.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی ادامه داد: فتح و پیروزی وعده خداوند به مظلومان است و به لطف خدا، به زودی شاهد پیروزی نیروهای مقاومت در برابر غاصب صهیونیستی خواهیم بود.

گفتنی است در این نشست تعدادی از سرکشیک‌های خدمتی حرم مطهر نیز دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود برای ارتقاء کمیت و کیفیت خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) را ارائه کردند.

پایان پیام/

کد خبر 1731164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha