راهپیمایی ۱۳ آبان، پاسخ کوبنده مردم ایران به استکبار جهانی خواهد بود

به گفته حجت الاسلام ناصر، حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، پاسخ کوبنده مردم ایران به استکبار جهانی و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

حجت الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با اشاره به شعار ۱۳ آبان ماه با عنوان «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» بر ضرورت یادآوری یوم‌الله‌ها برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: این روز سه واقعه تاریخی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تاثیر ویژه داشت که همین امر باید تبیین شود.

وی تاکید کرد: مردم کشور با حضور باشکوه خود در راهپیمایی این روز تاریخی به دشمنانی که از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی قصد دارند این نور را خاموش کنند، پاسخی کوبنده خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: تبعید امام راحل به ترکیه، به شهادت رساندن۵۷ دانش آموزی که مشغول درس بودند به جرم اینکه رژیم شاهنشاهی را نمی خواستند و تسخیر لانه جاسوسی باعث شده است این روز را هر سال  گرامی بداریم و با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان به استمرار، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مهر تایید بزنیم.

به گفته وی، این سه واقعه تاریخی مهم و ارزشمند در موضوع و هویت «استکبار ستیزی» مشترک هستند و در شکل‌گیری و تداوم نهضت انقلاب اسلامی ایران، نقش آفرین بوده است.

حجت الاسلام ناصر با یادآوری اینکه شروع راهپیمایی ۱۳ آبان ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۰ دقیقه از تقاطع چهار راه امیرکبیر به سمت میدان انقلاب خواهد بود، خاطرنشان کرد: اجتماع عظی مردمی در یوم الله ۱۳ آبان ماه با شعار "نظم نو جهانی با نسل آرمانی" همراه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: سخنران ویژه این مراسم دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی خواهد بود.

کد خبر 1731385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha