تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد و حوزه علمیه استان زنجان منعقد شد

به منظور استفاده از ظرفیت های متقابل در راستای احسان و نشر سنت های حسنه و کاهش فقر و نابرابری، تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و مرکز خدمات حوزه علمیه استان زنجان منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در جهت ترویج فرهنگ خیر و احسان و نشر سنتهای حسنه ،اسلامی کاهش فقر و نابرابری توسعه کمی و کیفی خدمات به گروههای هدف تفاهم نامه مشترک بین کمیته امداد و مرکز خدمات حوزه علمیه استان زنجان منعقد شد.

هم افزایی در نشر سنتهای حسنه، شناسایی و کشف استعدادها و نخبگان قرآنی، علمی، فرهنگی هنری و ورزشی در بین مددجویان طلبه و خانواده های آنان و شکوفا سازی استعدادهایشان، حمایت از نیازمندان جامعه هدف در زمینههای معیشتی و کارآفرینی و قرض‌الحسنه، افزایش میزان خدامات معیشتی مبلغان طرحهای فرهنگی کمیته امداد از اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

فراهم کردن امکان استفاده از ظرفیت روحانیون مشاور و تسهیل در ایجاد مراکز نیکوکاری، همکاری در ارائه آموزشهای کسب و کار، تسهیلات بانکی اشتغال، بسته‌های تشویقی، کاریابی، خدمات پایدارسازی در راستای اشتغال پایدار و کار آفرینی و اشتغال فرهنگی از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه بین کمیته امداد و حوزه‌های علمیه است.

همکاری در توسعه اشتغال های نوین و دانش بنیان در زمینه مشاغل فرهنگی ، تولید محتوا و تولید اپلیکیشن، معرفی مشاورین توانمند با توجه به ظرفیتهای موجود در مرکز خدمات نیز از دیگر اقدامات مشترکی است که بین دو ارگان انجام خواهد شد.

کد خبر 1731423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha