طرح «پیوند خانواده، مدرسه و مسجد» در ۵۷ مدرسه استان زنجان اجرا می شود

سردار طهماسبی گفت: طرح شهید بهنام محمدی یکی از مهم‌ترین طرح‌های بسیج است که با محوریت تقویت پیوند خانه، مدرسه و مسجد در ۵۷ مدرسه استان زنجان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان امروز در دیدار جمعی از دانش آموزان با امام جمعه  زنجان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، بر ضرورت تقویت کادر در تراز انقلاب اسلامی و تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: در این طرح تلاش شده است تا پیوند بین مدرسه مسجد و خانواده تقویت شود و از این طریق هویت انقلابی در بین دانش‌آموزان را محکم‌تر کنیم.

وی، گفتمان سازی انقلاب میان دانش آموزان و شناسایی استعدادها و نخبگان مدارس را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد و گفت: امسال نیز طرح امیدان شهید مهرداد عزیز اللهی، طرح پویندگان شهید بهنام محمدی و طرح پیشگامان شهید محمد حسین فهمیده امسال با تاکید بر تقویت پیوند بین مسجد و خانواده در مدارس استان زنجان اجرا می شود.

به گفته جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان، در حال حاضر ۱۹۶ گروه جهادی مدرسه محور و ۱۵۱ گروه جهادی در مدارس دوره متوسطه اول فعال است.

وی با گرامیداشت روز ۱۳ آبان که به منظور رویدادهای مهم تاریخ انقلاب، تسخیر لانه جاسوسی و شهادت جمعی از دانش آموزان نامگذاری شده است، گفت: برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی با رویکرد امیدآفرینی، نشاط آفرینی و هویت ملی در سه سطح مدرسه استانی و کشوری اجرا می‌شود.

کد خبر 1731455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha