برگزاری محفل انس با قرآن به یاد شهدای غزه

به همت کانون فرهنگی و هنری فاطمه معصومه (س) و با همکاری امام جماعت مسجد امام حسین (ع) و پایگاه مقاومت بسیج محفل انس با قرآن در مسجد روستا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امیر مسلمی نیا، مدیر کانون فرهنگی و هنری فاطمه معصومه (س) امروز (10 آبان ماه) در حاشیه این آئین ضمن تسلیت شهادت تعداد زیادی از مردم مظلوم غزه، جبهه مقاومت را سنبل آزادی خواهان جهان دانست و گفت: پیروزی مردم مظلوم غزه پیروزی همه مسلمانان جهان و آزادی خواهان است.

حجت الاسلام عبدالله جلیل پور، روحانی مستقر و امام جماعت مسجد امام حسین (ع) ضمن تسلیت شهادت مظلومانه مردم غزه، گفت: ما براساس دین و رسالتی که داریم باید از مظلوم دفاع کنیم .

عبدالحسین محمدی نیا، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام حسین(ع) هم گفت: شهادت مردم مظلوم و مقتدر غزه همچون شهدای دفاع مقدس برای همه ما عزیز و گرانقدر هستند و انشاالله به حول و قوه الهی پیروزی از آن آنان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت شهرستان بهمئی در سخنرانی خود به  شباهات های اتفاقات غزه با هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس همچون وضعیت فعلی غزه تجهیزات، امکانات و مشارکت تمام کشورهای متخاصم به ویژه آمریکای جنایتکار در اختیار دشمن بود و امروز دوباره این جنگ در غزه تکرار می شود.

حجت الاسلام علیرضا زندیه در ادامه سخنان خود، افزود:پیروزی فلسطین هیمنه اسرائیل و آمریکا در منطقه را از بین برد.

وی با اشاره به راهپیمایی مردم اروپا و سایر مناطق جهان و حتی در خود کشورهای متخاصم برای محکوم کردن جنایت های اسرائیل، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را نمونه بارزی از تجاوز و و تایید وحشی گری اسرائیل دانست.

حجت الاسلام زندیه خاطرنشان کرد: کشتار و به شهادت رساندن هزاران کودک و زن در غزه به ویژه بمباران بیمارستان با موشک باران کردن سایر مناطق را جنایت هایی است که مانند آن تاکنون رخ نداده است.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت شهرستان بهمئی گفت:آیات و روایات بسیاری و همچنین تاکید اهل بیت (ع) در مورد یاری از مظلوم وجود دارد که بر ما تکلیف می کند تا  از مظلوم دفاع کنیم.

گفتنی است در بخش دیگری از برنامه شاعر آئینی و جانباز هشت سال دفاع مقدس حاج عزیز اسماعیلی در وصف مردم غزه شعر سرایی نمودند.

کد خبر 1731525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha