سازمان تبلیغات اسلامی یک مرجع فرهنگی است

امام جمعه شهرستان گچساران گفت:سازمان تبلیغات اسلامی یک مرجع فرهنگی برای تغذیه دینی و همچنین تبیین و تبلیغ معارف اسلامی در جامعه و دارای برکت‌های بسیاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عنایت هاشمی منش» امروز در دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران، اظهار کرد: تلاش شود در تبلیغ و تبیین دین و فرهنگ ناب اسلامی سیاستگذاری، برنامه ریزی، هدایت، سازمان دهی، پشتیبانی و نظارت به نحو مطلوب و احسن صورت گیرد.

امام جمعه شهرستان گچساران گفت: سازمان تبلیغات با نیروی عظیمی از جمله روحانیت، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و ... که در اختیار دارد می‌تواند گام‌های بسیار پر خیر و برکتی را بردارد.

وی یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی یک مرجع فرهنگی برای تغذیه دینی و همچنین تبیین و تبلیغ معارف اسلامی در جامعه و دارای برکت‌های بسیاری است.

حجت الاسلام هاشمی منش خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از رویش‌های پربرکت جمهوری اسلامی بوده که در فضاهای مختلف مذهبی و اجتماعی موفق عمل کرده است.

امام جمعه شهرستان گچساران ادامه داد: فضاهایی مثل کانون‌های قرآن و هیئت‌های مذهبی به عنوان یک سرمایه در خدمت سازمان تبلیغات بوده و تکلیفی که به عهده این مجموعه است می‌توانند بزرگ ترین تحول را در جامعه ایجاد و باعث وحدت بین مردم شود.

وی با اشاره به اینکه نهاد امامت جمعه از سازمان تبلیغات جدا نیست، گفت: سازمان تبلیغات می‌تواند از بازوهای توانمند امام جمعه باشد و با یک برنامه‌ریزی درست و نگاه عمیق به مسائل مذهبی و  اجتماعی، گام‌های موثر و مفیدی را داشته باشد.

کد خبر 1731526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha