مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در چهار نقطه شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با شعار محوری ' نظم نو جهانی با نسل آرمانی' در چهار نقطه شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود.

 علی‌اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: آیین بزرگداشت ۱۳ آبان‌ماه، روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی با شعار 'نظم نو جهانی با نسل آرمانی' و محوریت دفاع از مردم مظلوم فلسطین در چهار نقطه شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: این آیین با حضور ائمه جمعه، روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی، دانش‌آموزان مدارس، دانشجویان و اقشار مختلف مردم از ساعت ۹:۳۰ صبح روز شنبه ۱۳ آبان‌ماه در مصلی نماز جمعه آران و بیدگل برگزار و سخنران مراسم سردار گلپیچی از فرماندهان تیپ فاطمیون خواهند بود.

رضایی تصریح کرد: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در سفیدشهر ساعت ۹:۴۵ صبح از گلزار شهدای سفیدشهر به طرف یادمان شهدای گمنام، در شهر ابوزیدآباد ساعت ۱۱ صبح از پایگاه مقاومت بسیج شهید مصطفی خمینی به طرف آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) و در شهر نوش‌آباد ساعت ۱۰ صبح از کانون شهید ربانی‌زاده به طرف گلزار شهدای این شهر با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در ادامه اظهار داشت: سه رویداد مهم تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به شهادت رساندن تعدادی از دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، همواره پیام استقامت در برابر قدرت‌ها و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی را در اذهان تداعی و ضرورت خودباوری، تقویت اعتماد به نفس نسل و بازآفرینی اعتماد بین اقشار مختلف مردم و به خصوص جوان را برای همگان یادآور می شود.

وی «سیزدهم آبان‌ماه» را یوم‌الله تجلی اراده و ایستادگی و مقاومت مقدس ملت در مصاف با استکبار جهانی دانست و افزود: ریخته شدن خون‌های مطهر شهدای دانش‌آموز در حادثه ۱۳ آبان ۱۳۵۷ توسط مزدوران پهلوی؛ اوج بصیرت جوانان انقلابی را به نمایش گذاشت و باعث عزت ملّت ایران و گسسته‌شدن زنجیرهای استعمار و استثمار امریکایی و انگلیسی و صهیونیستی شد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل، ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام همدردی و همدردی خویش با ملت مقاوم و مظلوم غزه، از مردم شریف شهرستان آران و بیدگل دعوت کرد تا با حضور پرشور خود در یوم الله سـیزدهم آبان، بار دیگر حمایت خود را از آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی و ملت قهرمان فلسطین بالاخص گروه‌های مقاومت اسلامی اعلام کنند.

کد خبر 1731571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha