موکب‌داران اربعین پیام نرم انقلاب اسلامی را منتقل می‌کنند

قناعت با بیان اینکه موکب‌داران اربعین پیام نرم انقلاب اسلامی را منتقل می‌کنند، گفت: مواکب ظرفیت بزرگی برای مردمی‌سازی و خدمت‌رسانی هستند که باید زمینه تداوم فعالیت آنها تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز (۱۱ آبان) در همایش تجلیل از موکب‌داران و رانندگان اربعین حسینی که در سالن مجتمع غدیر بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: رانندگان نقشی مهم در مراسم اربعین ایفا کردند که قابل تقدیر است و علی رغم همه مشکلات در حوزه‌های مختلف اما مشارکت مردم استان در بازسازی و توسعه عتبات عالیات و امور خیر بسیار بالا است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه موکب‌داران اربعین پیام نرم انقلاب اسلامی را منتقل می‌کنند، گفت: مواکب ظرفیت بزرگی برای مردمی‌سازی و خدمت‌رسانی هستند که باید زمینه تداوم فعالیت آنها تسهیل شود.

وی با تأکید بر اینکه بسیج دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌رسانی به مردم الزامی است، متذکر شد: البته خودجوش بودن، سادگی و کارهای خالصانه نباید تحت الشعاع قرار گیرد.

قناعت ادامه داد: مردمی بودن دولت نافی همراهی دستگاه‌های اجرایی نیست بنابراین باید با تسهیل کارها برای جذب خیران در امور مختلف مشارکت داشته باشیم اما ویژگی مردمی بودن همایش عظیم اربعین حسینی را حفظ کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اربعین از ابعاد مختلف قابل تامل است، تصریح کرد: پیاده روی اربعین هر سال جدی‌تر و با جمعیت بیشتری به‌طور خودش و مردمی برگزار می‌شود که نشان از عشق و ارادت به امام حسین (ع) دارد.

وی گفت: هرچه راهپیمایی اربعین باشکوه‌تر باشد عکس العمل نظام سلطه هم بیشتر می‌شود لذا شبکه‌های معاند به نوعی شیطنت می‌کنند تا برنامه‌های اربعین حسینی به عنوان بزرگترین مانور شیعیان و جهان اسلام را تحت تاثیر قرار دهند و نقاط ضعف را پررنگ‌تر کرده و عظمت کار را کمتر جلوه دهند.

قناعت در ادامه با اشاره به تحولات منطقه بیان کرد: این تحولات بیشتر علیه نظام سلطه و به نفع جهان اسلام است که یکی از این تحولات را می‌توانیم در راهپیمایی اربعین شاهد باشیم که ملت‌های جهان با با نژاد و زبان و ادیان مختلف خودجوش و مردمی جمع می‌شوند و این اتفاق بزرگ را رقم می‌زنند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه می‌توان تحلیل کرد که اینها از نشانه‌ها و مقدمات یک اتفاق بزرگ در جهان است، افزود: غزه توسط اسرائیل با خاک یکسان شده اما مقدمه یک اتفاق بزرگ است و فعالیت گروه‌های مقاومت در جای جای جهان نشان از صدور پیام نرم انقلاب اسلامی دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکا نشان‌دهنده افول استکبار است لذا در روزهای آینده شاهد اتفاقات خوبی درخصوص پیروزی جبهه مقاومت خواهیم بود.

قناعت با بیان اینکه اگرچه اسرائیل و حماس به لحاظ نظامی قابل مقایسه نیستند اما طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، پیروزی نهایی و آینده متعلق به فلسطینی‌هاست، افزود: سرعت تحولات بسیار زیاد است و این اتفاقات مقدمات ظهور بوده لذا هر قدمی در راستای اجرایی شدن امور مربوط به ظهور ارزشمند است،

قابل ذکر است، استاندار خراسان جنوبی و جمعی دیگر از مسئولان استان برای دفاع از مردم مظلوم غزه ثبت‌نام کردند.

کد خبر 1731574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha