نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تربیت یافته مکتب حسینی و اهل بیت( ع) هستند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تربیت یافته مکتب حسینی و اهل بیت( ع) هستند و همواره با حضور جهادی خود در صحنه نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، امروز پنج شنبه (۱۱آبان) در یادواره ۲۱۸ شهید فرماندهی انتظامی استان مرکزی، که با حضور سردار رادان، فرماندهی کل نیروی انتظامی، استاندار مرکزی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور برگزار شد گفت: خدا را شاکریم که ما را در دامان اسلام و اهل بیت(ع) تربیت فرمودند و ملت و  کشور ما را پایگاه اهل بیت علیهم السلام قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه افزود: خدا رو شاکریم که  اهل بیت(ع) در ۱۳۰۰ سال قبل وعده دادند که  قم مقدسه حرم اهل بیت و پایگاه کانون ایمان، اسلام، قرآن و ولایت خواهد بود.

وی اضافه کرد: خداوند منان را سپاسگزاریم که دست عنایت آسمان و غیبی خداوند از آستین بیرون آمد و حوزه علمیه اراک در بیش از یکصد سال قبل به همت آیت الله شیخ عبدالکریم حائری پایگذاری و در کنار این خورشید فروزان اختران تابناکی همون امام خمینی پرورش یافتند.

این مقام مسئول گفت: با هجرت مرحوم حاج شیخ به قم، کانون مقدس ولایت، اسلام، اهل بیت علیهم السلام، قرآن، عترت و ثقلین رشد کرد، پویا و شکوفا شد و در سال های، ۴۰، ۴۱ و فوت آیت الله بروجردی زمینه برای مرجعیت، زعامت و فقاهت امام فراهم شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد: از ۱۵ خرداد ۴۲ تا کنون زمینه رشد مقاومت، تاسیس انقلاب و نهادهای انقلابی در راس همه نیروهای کاردان، با انگیره، ولایی، اخلاقی و با معرفت تربیت شدند.

این مقام ارشد استان اضافه کرد: به برکت هدایت های امام راحل و رهبری رهبر حکیم و فرزانه انقلاب قدرت نظامی، امنیتی و قدرت فراجا یک قدرت بی نظیر و قدرتمند، در عرصه کشور، منطقه و جهان است، گفت: همه اینها به برکت ایثار، از خود گذشتگی، تلاش و ولایتمداری این دلیر مردان است.

 آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تربیت یافته مکتب حسینی و اهل بیت( ع) هستند و این تفاوت این نیرو با سایر نیروها در دنیا است، ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی کاردان، با ایمان، شجاع، مردمی، ولایی و با اخلاق هستند.

وی با اشاره به اینکه ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران در دوران‌های مختلف و تاکنون بیش از ۲۳۰ هزار شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب کرده‌اند، ادامه داد: مردم استان مرکزی نیز از ابتدا به فرمان امام راحل لبیک گفتند و امروز پشت سر رهبری حرکت می‌کنند.که باید به این پدران و مادران بزرگ، آفرین گفت.

این مقام ارشد استان همچنین با بیان اینکه فراجا تاکنون بیش از ۱۴ هزار شهید گلگون کفن تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، گفت: از این تعداد ۲۱۸ شهید والامقام مربوط به استان مرکزی است.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش با محکوم کردن جنایات اسرائیل، گفت: ملت مظلوم فلسطین باید حمایت شود و مرز رفح باید باز شود.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه فردا جمعه (۱۲ ابان)بعد از نماز جمعه یک راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به صورت مردمی و خودجوش برگزار می شود، گفت: حضور شما عزیزان تاکید بر پایان این جنگ، باز شدن مرز رفح به منظور رساندن امکانات غذایی و دارویی به مجروحان و رزمندگان فلسطینی است.

کد خبر 1731610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha