۱۳ آبان نماد ایستادگی ملت غیور کشورمان در مقابل استکبار جهانی است

مدیر کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت اندیمشک ۱۳ آبان را نماد ایستادگی ملت غیور کشورمان در مقابل استکبار جهانی دانست و گفت: دشمنان با به یاد آوردن این روز، هیچ‌گاه به مرز و بوم کشورمان نگاه چپ نخواهند کرد.

حسن دهقان در حاشیه مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در اندیمشک ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی، مقاومت و پایداری ایران در مقابل استکبار جهانی است.

مدیر کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت اندیمشک، افزود: ۱۳ آبان یادآور تبعید امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳ به کشور ترکیه، واقعه کشتار جمعی از دانش‌آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ در تهران توسط رژیم ستم‌شاهی و واقعه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ در تهران به عنوان وقایع مهم در تاریخ پر افتخار کشورمان است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان روز خاطره‌انگیزی از روزهای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: این روز به عنوان روزی پرفروغ در تاریخ ایران اسلامی به حساب می‌آید که نماد ایستادگی ملت غیور کشورمان در مقابل استکبار جهانی است.

دهقان بیان کرد: ۱۳ آبان روزی است که دشمنان با به یاد آوردن آن هیچگاه خیال خام نداشته و به مرز و بوم کشورمان نگاه چپ نخواهند کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط کنونی و جنایات استکبار جهانی به ویژه رژیم جعلی صهیونیستی اسرائیل با حمایت کشورهای اروپایی و سکوت جامعه جهانی، در حال جنایت و نسل‌کشی مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه هستند.

مدیر کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت اندیمشک، خاطر نشان کرد: ضرورت دارد تمام مسلمانان جهان به ویژه کشورهای عربی حمایت خود را از مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه اعلام کنند و با تمام توان نیروهای مقاومت را یاری دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1731786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha