هشت سال دفاع مقدس ایران الگوی جوانان مقاومت شده است

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: جوانان جبهه مقاومت به سبک و سیاق هشت سال دفاع مقدس ایران اتکا کردند و ارتش مدرن و تا دندان مسلح غرب را ذلیلانه شکست دادند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان صبح امروز همزمان با سرتاسر ایران اسلامی در شهرستان ورامین در زیر بارش باران الهی برگزار شد.
در این مراسم که با حضور آحاد مردم، دانش آموزان و دانشجویان برگزار شد راهپیمایان با فریادهای خود باردیگر مشت محکمی بردهان استکبار جهانی زدند و به اسرائیل غاصب و آمریکای جهانخوار گوشزد کردند که اگر از کشتار مردم بی دفاع و مظلوم غزه دست نکشند این مردم پاسخ آنها را خواهند داد و از گروه های مقاومت بابت رشادت ها و پیروزهای خود در نبرد با اسرائیل تقدیر نمودند.
سردار دلاور القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران در جمع راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان گفت: یکی از حماسه های بزرگ در یوم الله ۱۳ آبان رخ داد و شیطان بزرگ از میان مردم دلاور ما با تدبیر و همت خودشان رفت و غلبه بر امپراتوری بزرگ صورت گرفت.
وی افزود:در سال ۱۳۵۸ آمریکا در اوج قدرت استکباری خود بود که یک انقلاب دیگر را از مردم ایران اسلامی ایران را مشاهده کرد و واقعه شهادت دانش آموزان یکی از دیگر از مناسبت های این روز عظیم است که باید روز بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان را با یاد این عزیران گرامی داشت.
سردار القاصی مهر نقش امام خمینی ره را در رویدادهای بزرگ انقلاب اسلامی انکار ناپذیر دانست و تصریح کرد: آحاد مردم پشتوانه امام در حوادث پس از انقلاب اسلامی بودند و در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ صدای اتحاد خود را به دنیا رساندند و این امید را به دنیا دادند که می شود مستکبران و قلداران تاریخ را به زیر کشید.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: دانش آموزان و دانشجویان آگاه ما در مبارزه با استکبار جهانی نقش بی بدیلی داشتند و خود اتکایی را به همگان آموختند و این جوانان با شعارهای خود پایه های حکومت پهلوی را سست کردند و پیام این واقعه بزرگ تاریخی این است که فقط در پیشگاه خدا سر تعظیم را فرود آورد.
سخنران راهپیمایی روز ۱۳ آبان ورامین عزت و عظمت ایران اسلامی را مدیون شهدا دانست و افزود:این جوانان و شهدا  به مستضعفین عالم آموختند که استکبار جهانی پوشالی است و باید قدرت و عظمت خود رادر پناه الهی حفظ کرد و بدانیم کمترین نرمش در مقابله با دشمن حرکت های خصمانه آنها را در پی خواهد داشت.
وی در خصوص جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در هفته های اخیر بیان داشت: شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی خونخواهی را به حد اعلا خود  رسانده است و دست آمریکای جنایت کار نیز در این جنایات ضد بشری دیده می شود ولی بدانند که ناامنی منطقه قطعا با پاسخ گروه های مقاومت مواجه خداهد شد.
سردار القاصی مهر به بایدن نیز هشدار داد و اظهار داشت:آقای بایدن به شما هشدار می دهم که به جنگ های قبلی گروه های مقاومت مراجعه کنید و ببینید چه بر سر آنها آماده است در این دو سه هفته چنان لرزه به تن شما اقتاده است که با آن همه قدرت نظامی خود در معادله نظامی دچار مشکل شده اید.
فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران در پایان گفت: جوانان جبهه مقاومت به سبک و سیاق  هشت سال دفاع مقدس ایران اتکا کردند و ارتش مدرن و تا دندان مسلح غرب را ذلیلانه شکست دادند و اکنون شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی به خاطر شکست طوفان الاقصی به مظلومان عالم بمب های چند تنی می زند و این نشان دهنده ترس و وحشت آنهاست و قطعا پیروزی نهایی با مردم فلسطین است.

کد خبر 1731877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha