رژیم صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد

حجت الاسلام حسینی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی توسط رزمندگان فلسطین گفت: آینده جهان از آن مسلمانان است و رژیم صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام سید علی حسینی، امروز(۱۳ آبان)، در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در میدان قیام بروجرد با گرامی داشت این روز، اظهارداشت: حادثه شیرین ۱۳ آبان برای ملت ایران تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان بود که امام راحل فرمودند تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم ملت ایران بود.

امام جمعه بروجرد افزود: تبعید امام به ترکیه توسط رژیم ستمشاهی به جرم مخالفت با آنان و کشتار دانش آموزان و به شهادت رسیدن ۵۶ نفر از آنان از حوادث تلخ این روز بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنان که طی این سال‌ها دشمنان با ایجاد فتنه در ایران به دنبال ضربه زدن هستند و علیه ایران اسلامی توطئه می کنند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه روزانه تعداد زیادی از زنان و کودکان در غزه با جنایات وحشتناک رژیم صهیونیستی قتل عام می‌شوند، گفت: دولت های اسلامی نباید در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کنند.

وی به عملیات طوفان الاقصی اشاره و خاطرنشان کرد: رزمندگان مقاومت فلسطین با عملیات طوفان الاقصی رژیم اسرائیل را با شکست سهمگینی روبرو کردند.

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: رژیم صهیونیستی برای جبران خسارات وارده، موشک باران مناطق مسکونی، بیمارستان ها و مدارس را در پیش گرفته است.

حجت الاسلام حسینی در پایان بیان داشت: آینده جهان از آن مسلمانان است و رژیم صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد.

کد خبر 1731916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha