آمریکا و اسرائیل با این جنایات هر روز به افول خود نزدیک می شوند

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به جنایات مستکبران، گفت: آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب بدانند که منفورترین حکومت‌ها و دولت‌ها در سراسر جهان هستند و هر روز به سرنگونی و افول خود نزدیک تر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امروز شنبه (۱۳ آبان) در حاشیه راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ضمن گرامیداشت این روز تاریخی، گفت: حضور گسترده مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار شهر اراک و استان مرکزی در راهپیمایی ۱۳ آبان جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه مردم سرزمین آفتاب، همگام با ملت ایران اسلامی با حضور پرشور در این راهپیمایی یک‌بار دیگر خشم و انزجار خود را از مستکبران نشان دادند، افزود: این ملت آگاه و همیشه در صحنه حمایت همه جانبه خود را از مظلومان جهان به خصوص مردم بی دفاع غزه را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به خشم و انزجار جامعه جهانی از توطئه های مستکبران و کشتار مردم بی گناه و مظلوم غزه، اظهار کرد: آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب بدانند که منفورترین حکومت‌ها و دولت‌ها در سراسر جهان هستند و هر روز به سرنگونی و افول خود نزدیک تر می‌شوند.

آمریکا و اسرائیل با این جنایات هر روز به افول خود نزدیک می شوند

این مقام ارشد استان با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی از سوی حماس یک اقدام بی سابقه در مقابل ظلم و جنایات چندین ساله رژیم صهیونیستی بود، ادامه داد: این روزها شاهد جنایات گسترده رژیم کودک کش صهیونیستی هستیم و در طول حدود سه هفته گذشته ملت‌ها و آزادیخواهان جهان از آن حمایت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، تاکید کرد: امروز هم آحاد مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان خواستار حمایت هر چه بیشتر جامعه جهانی از مردم مظلوم غزه و بازگشایی راه‌های دسترسی برای امدارسانی به زخمی‌ها و مجروحان و مقابله با جنایت‌های رژیم اشغالگر اسرائیل شدند.

گفتنی است، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمان امروز اراکی ها در راهپیمایی روز ۱۳ آبان بود و پس از سخنرانی ایشان در این مراسم نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت الله دری نجف آبادی و با حضور استاندار مرکزی، مسئولان دستگاه های اجرایی استان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و حضور گسترده مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی شهر اراک، دانش آموزان و دانشجویان ولایتمدار اقامه شد.

آمریکا و اسرائیل با این جنایات هر روز به افول خود نزدیک می شوند

کد خبر 1731941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha