طرح مهر درخشان در سطح جامعه اجرا می‌شود

امامیان گفت: طرح مهر درخشان در راستای ترویج فرهنگ علوی و رضوی در سطح جامعه اجرا می شود.

سید محمدجعفر امامیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اعزام روشندلان  به مشهد مقدس ،گفت:زیارت امام رضا(ع) توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود چرا که در فضیلت این زیارت آمده که هر کس با معرفت و شناخت امام رضا(ع) را زیارت کند تمام گناهان گذشته او آمرزیده خواهد شد.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه افزود: کاروان و طرح مهر درخشان در راستای ترویج فرهنگ علوی و رضوی در سطح جامعه بوده که امیدواریم بتوانیم نهایت استفاده و بهره لازم را از این مهم ببریم.

وی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این اردوها تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی، ایجاد نشاط معنوی، انس بیشتر با ائمه اطهار(ع) و بهره‌گیری از برنامه‌های فرهنگی تدوین شده در حرم رضوی است.

امامیان تصریح کرد: طرح مهر درخشان ویژه زائرینی است که تاکنون به مشهد مقدس تشرف نداشته یا از آخرین زیارت آنان حداقل ۱۰ سال می گذرد لذا آبان ماه ۷۱ روشندل زیارت اولی در قالب طرح مهر درخشان به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اسکان، پذیرایی و تغذیه زائرین طرح مهر درخشان از محل موقوفات آستان قدس رضوی و هزینه ی ایاب و ذهاب توسط خیرین استان تامین  می شود، اظهار کرد:طی سال جاری ۲۱۵ زیارت اولی در قالب ۵کاروان به مشهد مقدس اعزام شده اند و ۲۶ آبان ماه جاری نیز اعزام کاروان بعدی زیارت اولی های استان خواهد بود.

کد خبر 1732097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha