هم افزایی و کار گروهی در دستور کار مسئولان فرهنگی قرار گیرد

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اهمیت کار فرهنگی، گفت: هم افزایی و کار گروهی در دستور کار مسئولان فرهنگی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام رحیمی، در آئین تجلیل از فعالین اوقات فراغت سال ۱۴۰۲ که به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات شهرستان ساوه همزمان با نماز مغرب و عشا در محل مصلای بزرگ امام علی (ع) این شهر برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالان فرهنگی، گفت: انجام فعالیت های فرهنگی و دینی در جامعه ضروری است و در سال های اخیر کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های بسیج گام موثری در این راستا برداشته اند.

امام جمعه ساوه در ادامه ضمن تشکر از هم افزایی ایجاد شده بین دست اندرکاران فرهنگی و مدیریت شهری، بیان کرد: هم افزایی و کار گروهی باید بیش از پیش در دستور کار مسئولان فرهنگی قرار گیرد.

وی افزود: این هم افزایی زاییده تفکر فرهنگی اعضای شورای اسلامی شهر ساوه  و نهادهای فرهنگی است.

این مقام مسئول همچنین از استقبال گسترده جوانان از فعالیت های فرهنگی مساجد تقدیر کرد و گفت: ما اینجا جمع شدیم که سرباز امام زمان باشیم و سرباز امام زمان در مساجد تربیت کنیم.

امام جمعه ساوه همچنین به اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیز تاکید کرد و اضافه کرد: با توجه به اوقات فراغت و برنامه‌ های ورزشی در مساجد رعایت حجاب بیش از گذشته شود.

در پایان این مراسم از برترین های مسابقات قرآنی و ورزشی مساجد شهر ساوه که در تابستان سال ۱۴۰۲ در برنامه های قرآنی و ورزشی حضور داشتند با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد

کد خبر 1732172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha