تهدید مسلمانان فرانسه به سوزاندن مغازه‌ها و تخریب مساجد

با افزایش اسلام هراسی در فرانسه، مسجد «نانتر» در این کشور پیام تهدید آمیز دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از النهار، با افزایش و تشدید اقدامات نژادپرستانه و بیگانه‌هراسی در فرانسه، مسجد نانتر با تهدیدی نفرت‌انگیز مواجه شد.

صبرینه صبیحی، نماینده حزب نوبز، این موضوع را در حساب توییتر خود فاش کرد و نوشت: مسجد حوزه انتخابیه او پیامی تهدیدآمیز دریافت کرد که مسلمانان را هدف قرار می‌دهد.

در این پیام تهدیدآمیز آمده است: ما مدارس قرآنی، مساجد، مغازه‌ها، محله‌ها و شهرهای شما را ناگهانی آتش می‌زنیم و شما را از فرانسه اخراج می‌کنیم.

در محتوای این پیام تهدید آمیز آمده است: «اگر برادران اسلامی شما، هر نوع یا سازمان مدارس، کالج‌ها، دبیرستان‌ها، دانشگاه‌ها، مکان‌های عمومی، کلیساها و کنیسه‌های ما را هدف قرار دهند، آتش جهنم بر شما فرود خواهد آمد؛ مدارس قرآنی و مساجد شما را به طور ناگهانی می سوزانیم و شما را تا آخرین لحظه از فرانسه اخراج خواهیم کرد.»

این نماینده فرانسوی هشدار داد و گفت: «اسلام هراسی در هفته‌های اخیر و در سایه سکوت کامل رهبران سیاسی افزایش یافته است».

وی به حالت سوالی پرسید: آیا جرالد دارمنین، وزیر کشور فرانسه این پیام تهدیدآمیز را محکوم خواهد کرد؟ وی نوشت: آقای جرالد درمانین، آیا شما محکوم می کنید و قصد دارید چه کار کنید؟

این پیام تهدیدآمیز توسط تعدادی از نمایندگان مجلس که همچنان نگران امنیت شهروندان بودند به شدت محکوم شد.

شورای عبادت اسلامی فرانسه نیز پیام  تهدیدآمیز خطاب به مسجد نانتر را محکوم کرد.

این شورا افزود: این نوع پیام‌ها نتیجه سخنان نفرت‌انگیز کسانی است که مسلمانان فرانسوی را با تروریست‌های بالقوه مرتبط می‌کنند.

کد خبر 1732185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha