دولتی که سازوکار کشور را به مردم بدهد، دولت اسلامی می شود  

عبودتیان با اشاره به اهمیت حضور مردم در تصمیم گیری های جامعه گفت: دولتی که سازوکار کشور را به مردم بدهد، دولت اسلامی می شود  .

به گزارش خبرنگار خبرگزای شبستان در یزد، سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی در نشست با حلقه های میانی مردمی استان یزد گفت: امروز حرف مردمی سازی و حرکت عظیم مردمی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی شعار دولت شده است .

وی افزود: مردمی سازی ارکان دارد که مهمترین رکن آن حلقه های میانی است و این حلقه میانی بسیار می توانند در جامعه اثرگذار باشند و به نوعی بستر ورود مردم را آماده می کنند.

عبودتیان بیان کرد: حلقه میانی باید مسیر را به مردم یاد دهند و با راهنمایی های دقیق و ایجاد زمینه در راستای فعال سازی مردم گام بردارند.

وی گفت: حضور مردم حتی در کربلا و حتی زعامت حضرت علی خود را نشان داد و این نشان از اهمیت حضور مردمی است.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی بیان کرد: خبرگان و خیرین و نخبگان به عنوان افرادی هستند که باید در حلقه های میانی حضور پیدا کنند.

عبودتیان بیان کرد: مفهوم ولایت به معنای یکپارچگی جامعه به عنوان هدف اصلی مردمی سازی است که دولت بایستی راه دهد که مردم به میدان بیایند.

وی گفت: دولتی که سازوکار کشور را به مردم بدهد دولت اسلامی می شود  و معتقدیم که صورت تکامل یافته مردم محوری در مسجد محوری وجود دارد و الگوی امامت، شهید صدوقی و افرادی مثل ایشان است.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی بیان کرد: خیلی از همبستگی ها در بین دولت های مردمی از کرونا شکل گرفت .

وی گفت: ما در حالت اضطرار نیستیم و نمی‌دانیم که الان در حال مبارزه هستیم و اگر این را درک می کردیم به مراتب فعال تر از این عمل می کردیم.

کد خبر 1732460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha