نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به یک الگو در جهاد سازندگی تبدیل شده است

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به یک الگو در جهاد سازندگی تبدیل شده است.

حمیدرضا خان محمدی، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: آغاز اجرای ۵ هزار و ۸۰۰ پروژه و ۲۷ هزار کلاس درس توسط سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس، احیای جهاد سازندگی در این حوزه است و نیروهای جهادی این سازمان نشان دادند که کار جهادی بن بست ندارد.

وی بیان کرد: در دو سال گذشته در  خراسان شمالی ۶۰۹ پروژه و ۸۱۴ کلاس درس اجرا شده است و هم اکنون ۴۰۰ کلاس درس در حال اجراست که با همت همه از جمله ارکان استان و با برکت اعتبارات سفر رهبری به خراسان شمالی محقق شده است.

خان محمدی عنوان کرد: پروژه های در حال اجرای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با کمک ۵۴ درصدی خیران صورت گرفته است اما معتقدم ۱۰۰ درصد پروژه های ما با کمک خیران مدرسه ساز است چرا که انگیزه آنان باعث ایجاد انگیزه برای اجرای دیگر پروژه ها می شود.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اضافه کرد: دو هزار فضای ورزشی درون مدرسه ای در قالب طرح شهید سلیمانی طی عملکرد دولت در کشور ایجاد شده است، همچنین در این مدت ۴۰ استخر دانش آموزی به بهره برداری رسیده و ۲۳ استخر دیگر نیز در حال تکمیل است.

کد خبر 1732841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha