خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن از مهم‌ترین برنامه‌های مساجد است

حجت الاسلام طهماسبی به اهمیت و نقش مساجد اشاره کرد و گفت: خنثی سازی توطئه های دشمن از مهم ترین برنامه های مساجد است.

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، در رابطه با اهمیت و نقش مساجد اظهارداشت: زمانی که پیامبر اسلام به مدینه هجرت کرد در اولین اقدام شروع به ساخت مسجد نمود و مسلمانان را جمع کرد و به لطف خداوند متعال با تربیت خاص خویش باعث گسترش اسلام در دنیا شد.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه هر مسجدی چند رکن دارد که شامل حضور مسلمانان، امام جماعت، هیئت امنا، کانون های فرهنگی و ...است، افزود: بهترین برنامه های مساجد، حضور پر رنگ مومنان به ویژه جوانان و نوجوانان در نماز جماعت است.

وی به اهمیت نقش مسجد در ارتقای فرهنگ دینی در جامعه و مقابله با توطئه های دشمن اشاره کرد و گفت: از برنامه های مهم مساجد خنثی سازی توطئه دشمنان است.

حجت الاسلام طهماسبی به دستور مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: همه مسئولان وظیفه دارند با برنامه ریزی باعث  حضور پررنگ مردم در مساجد باشند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به رفع معضلات اجتماعی عنوان کرد: با بهره مندی از حضور امام جماعت و روحانیت در مساجد باید فرهنگ ایرانی اسلامی ترویج داده شود و با آگاه سازی نسل نو جلوی توطئه های فرهنگی دشمن گرفته شود.

حجت الاسلام طهماسبی تأکید کرد: باید حضور جوانان و نوجوانان به مساجد پر رنگ شود و این مهم نیازمند برنامه ریزی است.

کد خبر 1732887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha