دشمن، اصل خانواده و بانوان را هدف قرار داده است

حجت الاسلام احمدی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن برعلیه نظام جمهوری اسلامی گفت: دشمن در عصر حاضر اصل خانواده و بانوان را به جهت اهمیتی که در نظام دارد، هدف قرار داده است.

حجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، از بانوان به عنوان یکی از ظرفیت های انقلاب اسلامی در تربیت نسل جوان یاد کرد و گفت: این موضوع سبب شده است تا دشمن تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام با هدف قرار دادن بانوان به کار گیرد.

وی با یادآوری اینکه آسیب به قشر نوجوان نیز از دیگر ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به نظام است، تصریح کرد: دشمن برای بانوان و نوجوانان ما برنامه دارد و در زمینه خانواده و حجاب و عفاف در تلاش برای القای یک الگوی منحطی است.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: از اینرو لازم است تا ما نیز جدی تر از گذشته در این زمینه ورود کنیم و نمونه آن طرح صالحین است که برای تربیت نوجوانان در کشور به اجرا درآمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از این طرح به عنوان تجربه خوب در کشور یاد کرد و گفت: از آنجائیکه فضای حاضر به جهت ورود تکنولوژی و راه اندازی جنگ ترکیبی از سوی دشمن تغییر کرده است، می طلبد تا ما نیز از روش های به روز برای تربیت نوجوانان استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه عرصه تعلیم و تربیت در برهه حاضر از حساسیت خاصی برخوردار است، اضافه کرد: در استان زنجان مجموعه هایی در حوزه تربیت ورود کرده اند که نتایج خوبی هم داشته اند.

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: خروجی این نوع فعالیت منجر به تربیت انسان‌های شاخص با کنشگری بالا شده و بی‌تردید امروز کشور نیازمند این نوع تربیت است.

وی از کار تربیت برای انقلاب اسلامی به عنوان یکی از ضرورت‌های امروز جامعه یاد کرد و گفت: از اینرو برای تربیت ویژه در عرصه بانوان به ویژه دختران نوجوان نیازمند کار ویژه هستیم.

کد خبر 1733025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha