نماز عبادی سیاسی جمعه دشمن شکن است

حجت الاسلام انتظاری گفت: نماز جمعه، نماز سیاسی و عبادی وحدت آفرین و دشمن شکن است که ۹۰۰ پایگاه  نماز جمعه در کشور داریم و شاهدیم که این‌پایگاهها مورد بغض و کینه دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد انتظاری - رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران امروز یکشنبه (۲۱ آبان) در آیین معارفه و تکریم امامان جمعه گلوگاه در جلسه شورای اداری فرمانداری گلوگاه اظهار کرد: هفته مازندران که به پاسداشت حکومت علویان در مازندران نامگذاری شده را گرامی می داریم و همه ما تکلیف داریم در راستای ولایت علی و پیامبر تلاش کرده و جشن های اینچنینی را با قوت و در شان اهل بیت برگزار کنیم و در انتقال ارزش ها در مسیر هنر و تمدن سازی نوین اسلامی مستمر تلاش کنیم.
وی افزود: امروز مراسم تجلیل از امامی است که خدمت کرد و معرفی امامی که در خدمت شان هستیم و امانتداری  و کار برای ولایت علی و آل علی  را در دستور کار است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران یادآورشد:  در قرآن کریم آمده است که وقتی حاکم شدید، نماز را اقامه کنید که از بعد سیاسی و عبادی وحدت آفرین و دشمن شکن است که ۹۰۰ پایگاه  نماز جمعه در کشور داریم و شاهدیم که این‌پایگاهها مورد بغض و کینه دشمن است.
حجت الاسلام انتظاری یادآور شد: امام جمعه سابق هر آنچه در توان داشت در فرهنگ نماز گذاشتند و در سنگر دیگر به ساحت علم و فرهنگ خدمت می کنند.
وی افزود: انتظار است که حجت الاسلام دماوندی امام جمعه جدید گلوگاه جدی تر از همیشه نماز جمعه که خدمت به تقوا و دین است را برپا کرده و با وحدت آفرینی و انسجام در نماز جمعه این سنگر دشمن شکن وارد شوید.
حجت الاسلام انتظاری یادآورشد: جنایتی که امروز توسط آمریکا و اسرائیل کودک کش انجام‌می شود، قابل چشم‌پوشی نیست و امیدواریم خداوند فلسطین را آزاد و دشمنان ما را نابود و ریشه کن کند.

کد خبر 1733165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha