معرفی ۳۵ تن از مفاخر و مشاهیر کاشان در طرح «سلسله پر افتخار»

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از اجرای طرح «سلسله پر افتخار» با رویکرد بازشناسی و معرفی بزرگان علم، ادب و سیاست دارالمؤمنین کاشان خبر داد.

محمدعلی فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان طرح «سلسله پر افتخار» را در سطح شهر کاشان اجرا کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: این طرح با رویکرد بازشناسی و معرفی بزرگان علم، ادب و سیاست دارالمؤمنین کاشان اجرا شده است و در قالب آن گالری شهری مزین به تصاویر مفاخر و مشاهیر کاشان شد.

فرجی ادامه داد: این طرح به مناسبت بیست و دومین سالروز سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به شهر کاشان و با توجه به بیانات ایشان در سفر تاریخی ۲٠ آبان ماه سال ۱۳۸٠ و مطالبه ایشان از مردم و جوانان کاشان مبنی بر بازشناسی و معرفی شخصیت‌های کم نظیر تاریخی، مفاخر و اندیشمندان کاشانی انجام شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ادامه داد: در طرح «سلسله پر افتخار»، ۳۵ تن از شهدا، دانشمندان، مفاخر و مشاهیر تاریخ کاشان با تصویر و مختصری از زندگی آن‌ها بر سازه‌های تبلیغاتی در میادین، چهارراه‌ها و خیابان‌های شهر نصب شده است.

معرفی ۳۵ تن از مفاخر و مشاهیر کاشان در طرح «سلسله پر افتخار»

کد خبر 1733274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha