توطئه و نقشه دشمنان در دلسرد کردن مردم بی ثمر است

حجت الاسلام فرهنگیان گفت: توطئه و نقشه دشمنان در دلسرد کردن مردم از انقلاب بی ثمر است لذا مردم همه باید هوشیار باشند و با هوشیاری، رهبر فرزانه انقلاب را همراهی کنند و راه انقلاب را ادامه دهند.

حجت الاسلام مسلم فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نقشه و توطیه دشمنان همیشه نقش بر آب می شود، گفت: حضور مردم در صحنه و حمایت از نظام اسلامی را نشانه بصیرت و آگاهی آنها است لذا مردم، بصیرت، ولایت مداری و پایبندی به نظام را با حضور پررنگ شان معنا کردند و دست دشمنان رو شد.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقروکلیایی بیان اینکه هدف اصلی دشمن، ریشه کنی انقلاب و نظام بود، گفت: دشمنان بعد از شکست مفتضحانه در تحریم اقتصادی علیه ایران، وارد فاز جدیدی از مبارزه به شکل آشوب های خیابانی شدند لذا در سال گذشته کشور توسط پیاده نظام‌های داخلی دشمن با تمام توان به میدان آمدند و جنگ هیبریدی عظیمی را بر علیه ملت ایران راه انداختند و تمام اعتبار خود را برای براندازی جمهوری اسلامی ایران هزینه کردند.
وی خاطر نشان کرد: دشمنان می‌خواهند بر تقویم امنیتی ما سوار شوند و این سیاست را تا رسیدن به هدف نهایی خود ادامه خواهند داد. دشمن باید بداند با همه تلاش‌هایش در جهت ضربه زدن به این نظام توفیقی حاصل نخواهد کرد و هر روز طعم شکست و استیصال را از این ملت خواهد چشید.

حجت الاسلام فرهنگیان تصریح کرد:دشمنان به بهانه مرگ مهسا امینی و تصویرسازی‌های دروغین سعی کردند گسل‌های قومیتی را فعال نمایند و مردم را علیه نظام تحریک کنند و سپس با کمک گروهک‌ها و جریان‌های مخالف نظام قصد داشتند با فراخوان‌های خود قیام میلیونی مردم علیه نظام را رقم بزنند و به زعم باطل خود نظام را ساقط کنند اما در محاسبات خود دچار اشتباه شدند و به هیچ دستاوردی نرسیدند.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقروکلیایی اظهار کرد: توطئه و نقشه دشمنان در دلسرد کردن مردم از انقلاب بی ثمر است.مردم همه باید هوشیار باشند و با هوشیاری، رهبر فرزانه انقلاب را همراهی کنند و راه انقلاب را ادامه دهند. ملت بزرگ ما افتخار ماست و مقام معظم رهبری و امام راحل افتخار بشریت بوده و هستند.

وی گفت: مردم همواره در طول انقلاب از هیچ تلاشی و کوشش برای همراهی انقلاب فروگذار نکرده و همواره یار و یاور انقلاب بوده اند، همه اقشار مردم در این همراهی حضور داشته اند.

کد خبر 1733492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha