پای شرکت های بزرگ سرمایه گذاری را به خراسان جنوبی باز می کنیم

جلال مآب با اشاره به اینکه مجموعه شرکت های سرمایه گذاری بزرگ را به خراسان جنوبی می آوریم تا معادن و پهنه های سرمایه گذاری را واگذار کنیم، گفت: سهم ستاد عتبات عالیات باید پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی،  محمد جلال مآب در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: ارادت مردم خراسان جنوبی به عتبات عالیات با همه مشکلات و محرومیت ها در سطح کشور بی نظیر است. 

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی روحیه مذهبی خوبی دارد، گفت: وجود پایگاهی در استان می تواند منشا خیرات و جذب بیشتر خیرین برای ستاد عتبات عالیات باشد. 

رئیس ستاد عتبات عالیات کشور گفت: تقدیر از خیرین، قالیبافان و کمک کنندگان به عتبات عالیات وظیفه ما است و ما قدردان مردم خراسان جنوبی و مدیران فعال در کار ستاد عتبات عالیات هستیم. 


جلال مآب با بیان اینکه نیت کار برای خاندان و ائمه اطهار (ع) بسیار ارزشمند است که بی پاسخ نمی ماند، ادامه داد: خراسان جنوبی در موضوع معادن مس، گرانیت و سنگ ها ظرفیت استراتژیک خوبی دارد که باید از این فرصت برای جذب سرمایه گذاران استفاده کرد، ستاد عتبات عالیات از جنبه درآمدی و مصرفی در موضوع سنگ ساختمانی می تواند از ظرفیت استان استفاده کند.   

وی گفت: باید پای شرکت های بزرگ معدنی را به استان باز کنیم تا پروژه های بزرگی را به عنوان یک کار شاخص کشوری اجرا کنند. 

رئیس ستاد عتبات عالیات کشور گفت: برای جذب  سرمایه گذاران نیازمند انگیزه در بخش سرمایه گذاری هستیم، پیشنهاد می دهیم معدنی را که شناسایی شده و یا روی آن کار نشده در حوزه سنگ آهن و یا مس را به شرکت های بزرگ معرفی کنید. 

جلال مآب گفت: مجموعه شرکت های سرمایه گذاری بزرگ را به خراسان جنوبی می آوریم تا معادن و پهنه های سرمایه گذاری را واگذار کنیم و سهم ستاد عتبات عالیات باید پرداخت شود. 

وی در پایان ظرفیت های معدنی استان خراسان جنوبی را بی نظیر و ناشناخته عنوان کرد و گفت: این استان ظرفیت ها و پتانسیل های معدنی و ثروت خدادادی خوبی دارد که باید برای سرمایه گذاران مطرح شود.

کد خبر 1733564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha