راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه در زنجان برگزار می شود

به گفته حجت الاسلام ناصر، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه و کودکان مظلوم فلسطین روز شنبه ۲۷ آبان ماه ساعت ۱۵ از مسیر چهارراه امیرکبیر به سمت میدان انقلاب زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه هماهنگی راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه و کودکان مظلوم فلسطین اظهار کرد: بعد از شکست اسرائیل در عملیات طوفان‌الاقصی، حملات وحشیانه رژیم صهیونیست علیه مردم فلسطین بیشتر شده و هر روز بمب‌هایی که خلاف قانون بین‌اللمل است بر سر مردم فلسطین ریخته می‌شود.

وی ادامه داد: مردم در کل جهان بیدار شده و خوی حیواتی این رژیم غاصب را شناخته‌اند و هر روز شاهد اعتراضات بیشتر مردم دنیا برعلیه اسرائیل هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان همزمان با سراسر کشو، راهپیمایی اعتراضی به این جنایات در زنجان روز شنبه ۲۷ آبان ماه از ساعت ۳ بعد از ظهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ناصر ادامه داد: مسیر راهپیمایی از چهار راه امیرکبیر به سمت میدان انقلاب خواهد بود و منتظر حضور با معنای مردم در این راهپیمایی خواهیم بود.

کد خبر 1733658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha