قدرت‌های جهانی خود را در برابر جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل به خواب زده‌اند

رفیعی با اشاره به اینکه نابودی رژیم اسرائیل در پی ضربه بسیار محکم و تعیین‌کننده رزمندگان فلسطینی نزدیک است، گفت: قدرتهای جهانی خود را در برابر این همه جنایت به خواب زده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی مردمی حمایت از غزه، با اشاره به اینکه نابودی رژیم اسرائیل در پی ضربه بسیار محکم و تعیین‌کننده رزمندگان فلسطینی نزدیک است، گفت: قدرت‌های جهانی خود را در برابر این همه جنایت به خواب زده‌اند.

وی با یادآوری اینکه پیروز این میدان مردم غزه و فلسطین هستند، ادامه داد: دشمن خونخوار در غزه برای جنایت و کشتار کودک، زن و مرد و پیر و جوان هیچ حدی قائل نیست.

این مسئول به راهپیمایی اقشار مختلف مردم زنجان برای حمایت از کودکان و مادران مظلوم غزه و اعلام انزجار از حملات ددمنشانه اسراییل غاصب اشاره کرد و افزود: این راهپیمایی روز شنبه ۲۷ آبان ماه از امیرکبیر تا میدان انقلاب زنجان برگزار می شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان به نوع دوستی و همدردی دل های مومنین با مردم فلسطین و غزه اشاره کرد و گفت: همواره فعالیت های مردمی نتیجه بخش بوده است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در سخنانی بر ضرورت حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی تاکید کرد و گفت: ملت مسلمان همواره انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه اسرائیل اعلام کرده است.

حجت الاسلام سعید احمدی، به کشتار بیش از پنج هزار کودک فلسطینی بر اثر حملات ددمنشانه اسراییل به غزه اشاره کرد و گفت: خوی حیوانی اسراییل غاصب بیش از گذشته نمود یافت و هر روز شاهد کشتار مادران و کودکان و مردم مظلوم غزه هستیم.

وی به بیداری مردم دنیا نسبت به ظلم و جنایات رژیم غاصب اسرائیل اشاره کرد و افزود: هر روز دامنه اعتراضات علیه این رژیم نامشروع بیشتر می‌شود.

کد خبر 1733661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha