مازندرانی ها در دل جنگ سوسنگرد را بازسازی کردند

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: مردم شریف مازندران در بازه زمانی سال 61-63به فرمان امام خمینی(ره) و با همراهی آیت الله هادی روحانی، نماینده فقید ولی فقیه درمازندران سوسنگرد را بازسازی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در آئین تجدید بیعت فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس با همراهی سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به مناسبت سالروز آزادسازی و بازسازی سوسنگر، با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز را مدیون و مرهون ایثار و ازخودگذشتی شهدا هستیم، اظهار کرد: تکریم جامعه ایثارگری وظیفه همگانی است.

وی به پیشینه مردم مازندران در دوران دفاع مقدس و بازسازی سوسنگرد اشاره کرد و گفت: مازندرانی‌ها علاوه بر آزادسازی سوسنگرد در ساخت و ساز و بازسازی این شهر با همراهی آیت الله هادی روحانی، نماینده فقید و سابق ولی فقیه درمازندران نیز مشارکت داشتند و این مهم در کارنامه مردم استان به عنوان یک افتخار و برجستگی وجود دارد.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دستور عملیات آزادسازی سوسنگرد را به همراه شهید چمران انجام دادند،  یادآورشد: مردم ولایتمدار مازندران در حماسه آزادسازی سوسنگرد ۴۳شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه سنگرهای دوران دفاع مقدس با ایمان و عشق رزمندگان به خداوند متعال، اهل بیت(علیهم السلام) و ولایتمداری فتح شد، افزود: مردم مظلوم غزه نیز با تاسی از مقاومت مردم ایران اسلامی امروز جلوی اسرائیل غاصب صف آرایی کرده اند.

وی با تاکید براینکه حمایت از جبهه مقاومت باید متناسب با شرایط زمان و مکان مورد توجه باشد، اذعان کرد: اسرائیل سال هاست که ایران را در جنگ نظامی با آمریکا روبرو کند. نظامیان غزه در کمال قوت و قدرت هستند میدان نظامی با آنهاست و اینکه اسرائیلی ها زنان و کودکان را به وحشیانه ترین شیوه ممکن به شهادت می رسانند نشان قدرت نظامیان صهیونیستی نیست.

کد خبر 1733677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha