اسرائیل و آمریکا در باتلاق غزه غرق خواهند شد

امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت:امروز منطقه غزه تبدیل به باتلاق اسرائیل و امریکا و کشورهای اروپایی شده و بزودی غزه تبدیل به گورستان صهیونیست ها می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان پاکدشت در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته با اشاره به تفسیر جمله حضرت زینب(س) در کربلا گفت: یکشنبه پیش رو میلاد پرنور اسوه صبر و مقاومت و استقامت، الگوی معرفت و بصیرت حضرت زینب(س) عقیله بنی هاشم است ایشان هم پرستار جسم بود و هم پرستار روح؛ فرا رسیدن میلاد پر برکت ایشان را به پرستارانی که شبانه روز در مراکز درمانی خدمت می کنند و مادران و همسران و کسانی که به جانبازان و معلولین خدمت می کنند تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی در ادامه افزود: در وقایع کربلا با وجود آتش و خون حضرت زینب(س) می فرمایند" ما رایت الی جمیلا" یعنی  "جز زیبایی چیزی ندیدم" این جمله ایشان جمله راهبردی برای از بین بردن فتنه های ان زمان و از بین بردن کاخ یزید بود که جشن شان را به مرکز عزاداری برای اباعبدالله الحسین(ع) تبدیل کرد.
خطیب نمازجمعه پاکدشت در ادامه ابراز کرد: در جریان غزه نیز چیزی به جز زیبایی نیست، امروز شاهد دستاوردهای " طوفان الاقصی" هستیم که انرا به معجزه طوفان الاقصی تبدیل کرد. امروز منطقه غزه تبدیل به باتلاق اسرائیل و امریکا و کشورهای اروپایی شده و بزودی غزه تبدیل به گورستان صهیونیست ها می شود.
حجت الاسلام جوکار در ادامه خاطرنشان کرد: رئیس جمهور انقلابی ایران در نشست ریاض ۱۰مورد از مواضع ایران را بیان کرد و خواستار تحویل از بهر تانهر به فلسطینی ها و اجرای دموکراسی واقعی شد.
وی در پایان یادآور شد: آمریکا و انگلیس و فرانسه وقتی دیدن که اسرائیل دیگر طاقت ایستادگی ندارد با قطعنامه بشر دوستانه از سوی کشورهای ضد بشر تلاش کردند تا نفسی به صهیونیستها بدهند و با بازکردن مرز و تحویل مقداری غذا و دارو کمی از خشم جهان را در مقابل اسرائیل کم کنند اما امروز کشورهای جهان در مقابل صهیونیست ایستادند.

کد خبر 1733975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha