برکنار شدن مدیران ضعیف و استفاده از ظرفیت مدیران کارآمد نیاز لرستان است

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه اگر در استان ما مشکلاتی وجود دارد و خوب کار نشده نشانه ضعف مدیران است، گفت: باید مدیران ضعیف برکنار شوند و استفاده از مدیران کارآمد در لرستان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امروز(۲۶ آبان)، در خطبه های نماز جمعه این هفته در شهرستان بروجرد به استقبال پرشور مردم از سفرهای استانی رئیس جمهور اشاره کرد و اظهارداشت: دولت به صورت زیربنایی اقدامات مطلوبی انجام داده و این شور و هیجان مردم نشان دهنده رضایت‌مندی مردم از انقلاب و نظام است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مشکلاتی همچون تورم به مدیریت ضعیف برخی مدیران بازمی گردد که باید این مدیران برکنار شوند، افزود: متاسفانه برخی مدیران ضعیف را از جایی برمی دارند و در جای دیگری و پست مدیریتی دیگری مشغول می کنند که با این شیوه کاری پیش نمی رود و مشکل حل نمی شود.

وی در ادامه اظهارکرد: باید در شیوه مدیریت دقت نظر بیشتری صورت گیرد و مدیران ضعیف حذف شود.

شکست رژیم کودک کش اسرائیل قطعی است

 حجت الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، بیان داشت: جنایت های رژیم صهیونیستی در طول تاریخ بی نظیر است با تخریب منازل مسکونی، بیمارستان ها، کشتن زنان و کودکان و خبرنگاران جنایت های فراوانی مرتکب شده است.

وی با بیان اینکه شکست رژیم کودک کش اسرائیل قطعی است، گفت: به طور قطعی اسرائیل توان ادامه این جنگ را ندارد و طولانی شدن این جنگ شهری به ضرر رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنانش هفته بسیج را گرامی داشت و بیان کرد: بسیج یک گروه نیست درواقع بسیج یک فرهنگ است که دربرگیرنده ایمان و اعتقاد، مدیریت جهادی، فرهنگ ایثار و شجاعت، ساده زیستی و صداقت است.


 

کد خبر 1733983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha