تظاهرات گسترده در کشورهای مختلف در حمایت از غزه

تظاهرات گسترده‌ای در اردن، عمان، قطر، ترکیه امروز پس از نماز جمعه برای یاری مردم غزه و محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به غزه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روسیاالیوم، با گذشت 42 روز از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تظاهرات گسترده‌ای در اردن، عمان، قطر، ترکیه امروز پس از نماز جمعه برای یاری مردم غزه و محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به غزه برگزار شد.

تظاهرات گسترده در کشورهای مختلف در حمایت از غزه

تعدادی از وکلا و استادان دانشگاه در استانبول در همبستگی با ملت فلسطین تجمع کردند. همچنین تصویری از ابوعبیده، سخنگوی گردان القسام بر قلعه قدیمی در دیاربکر ترکیه برافراشته شد.

در اردن، راهپیمایی گسترده‌ای پس از پایان نماز جمعه در استان‌های متعدد از جمله السلط و الکرک، العقبة، معان، الطفیلة و الزرقاء برگزار شد.

تظاهرات گسترده در کشورهای مختلف در حمایت از غزه

همچنین راهپیمایی در شهر نزوی در عمان در حمایت از فلسطین و غزه برگزار شد.

قطرنیز شاهد تظاهرات گسترده در یاری غزه و محکومیت حملات صهیونیستی بود.

گروهی از تظاهرکنندگان در برابر مسجد جامع محمد بن عبدالوهاب در دوحه همبستگی خود را با نوار غزه اعلام کردند.

در تعدادی از شهرهای کرانه باختری نیز تظاهرات گسترده‌ای در محکومیت حملات مستمر رژیم صهیونیستی برگزار شد.

همچنین نمازگزاران نماز جمعه را در اطراف باب الاسباط و در خیابان‌های راس العامود در قدس برگزار کردند، پس از اینکه نظامیان صهیونیستی از ورود نمازگزاران برای ادای نماز در مسجدالاقصی جلوگیری کردند.

از 42 روز پیش، ارتش صهیونیستی حملات ویرانگر خود به غزه را آغاز کرده است که در نتیجه آن 11 هزار  500 نفر شهید و 29 هزار و 800 نفر زخمی شدند.

کد خبر 1734013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha