کانون های مساجد دسترسی به کتاب را تسهیل کرده اند/برگزاری شب شعر مقاومت

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد گفت: کتابخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد دسترسی مردم به کتاب را در این شهرستان تسهیل کرده اند.

«محبوبه عبادالهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با بیان اینکه خدمات فرهنگی و هنری کانون های مساجد در تامین این نیازها مورد اهمیت است، اظهارداشت: راه اندازی کتابخانه های عمومی یکی از شاخصه ها و فعالیت ها مهم این مراکز به شمار می رود که دسترسی به منابع کتاب و سالن مطالعه را تسهیل کرده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد بابیان اینکه بعضی از این کتابخانه ها مثل کانون شهید آیت الله حججی این شهر از منابع گسترده و محیط مطالعه برخوردار است، تصریح کرد: این چنین خدمات به واسطه مشارکت مردم توانسته نیاز و مشکل را رفع کند.

وی با اشاره به لزوم حمایت از کتابخانه های مساجد، خاطرنشان کرد: عدم توزیع کتاب و سرانه مشخص باعث شده تا در برخی از نقاط فعالیت ها تحت تاثیر قرار گیرد.

به گفته عبادالهی گرچه مردم مشارکت در تامین هزینه های کانون های مساجد دارند اما ستاد کانون های مساجد نیز باید در تقویت و حمایت از این مراکز نقش خود را ایفا کند.

وی اضافه کرد: هرچقدر ظرفیت این مراکز تقویت شود، خدمت رسانی آن ها بهتر و با کیفیت بیشتری صورت می گیرد و باعث می شود در مناطق روستایی بیشترین خدمت ارائه و رفع نیاز فرهنگی صورت بگیرد.

 برگزاری شب شعر مقاومت

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد به اتفاقات اخیر غزه اشاره کرد و گفت: کانون فرهنگی و هنری حضرت قائم(عج) روستای جلال آباد  این شهرستان در این روزها شب شعر مقاومت را برگزار کرد و همچنین به موضوعات مرتبط با کتابخوانی پرداخت.

وی اضافه کرد: دیگر کانون های مساجد نیز برنامه هایی با محوریت مقاومت و همچنین کتابخوانی در این هفته برگزار می کنند.

کد خبر 1734020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha