گشایش نمایشگاه کتاب  در میرجاوه

رابط دبیرخانه کانونهای مساجد سیستان و بلوچستان در شهرستان میرجاوه گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه کتاب در میرجاوه گشایش شد.

 رضا ایمانفر رابط دبیرخانه کانونهای مساجد سیستان و بلوچستان در شهرستان میرجاوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه کتاب با همکاری نهادهای کتابخانه های عمومی، هلال احمر و کانون بسیج هنرمندان در محل اداره نهاد کتابخانه های عمومی میرجاوه دایر شد.

وی افزود: در این نمایشگاه که تا پایان هفته کتاب و کتابخوانی میزبان دوستداران کتاب خواهد بود ۴۰۰ جلد کتاب با موضوعات تربیتی، آموزش خانواده، قرآنی و کودک و نوجوانان در معرض نمایش گذاشته شده است.

رابط ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجدسیستان و بلوچستان در شهرستان میرجاوه یادآور شد: اهدای ۵۰ جلد کتاب، نقد کتاب و قصه گویی از جمله برنامه های جانبی نمایشگاه کتاب بوده و است.

ایمانفر تصریح کرد: با توجه به هم مرز بودن شهر میرجاوه و در معرض خطر بودن نوجوانان و جوانان به اعتیاد، برپایی این نمایشگاه یک امر ضروری به نظر می آمد.

وی به اجرای طرح توانمندسازی و تحول اجتماعی محور  ۲۰۲۰ محلات کم برخوردار در حاشیه برپایی نمایشگاه کتاب اشاره کرد و افزود: بازدید از نمایشگاه کتاب با سمت و سوی محله کم برخوردار کوه کرامت انجام شد.   

کد خبر 1734355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha