رونمایی از یک کتاب با موضوع زندگی حضرت زینب(س) در آران و بیدگل

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آران و بیدگل از رونمایی یک کتاب در حوزه زندگی حضرت زینب(س) همزمان با ولادت این بانوی صبر و استقامت خبر داد.

جواد رنج کش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مراسم رونمایی از یک کتاب با موضوع حضرت زینب(س) با همکاری گروه فرهنگی-اجتماعی ابوتراب در موسسه زینبیه خواهران شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آران و بیدگل افزود: این مراسم همزمان با شب میلاد بانوی صبر و استقامت حضرت زینب(س) همراه با جشن باشکوه ولادت برگزار و کتاب "بر بلندای زینبیه" رونمایی شد.

رنج کش بیان داشت: در این کتاب که اثری مشترک از دکتر محسن صانعی، ملیحه سجادی و زینب خاکسار است، زندگی نامه حضرت زینب(س) از تولد تا وفات شهادت گونه ایشان بصورت داستانی به رشته تحریر درآمده است.

رونمایی از یک کتاب با موضوع زندگی حضرت زینب(س) در آران و بیدگل

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آران و بیدگل ادامه داد: رونمایی این اثر با حضور شهردار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، مسئول ناحیه مقاومت سپاه، معاون فرماندار، مسئول امور بانوان فرمانداری و همسر شهید مدافع وطن میثم عبدالله زاده و فرزندش زینب عبدالله زاده انجام شد.

رنج کش ادامه داد: نویسندگان این کتاب، ثواب نوشتن این اثر را به شهید مدافع امنیت میثم عبدالله زاده و پرستار شهید محسن خادم هدیه کردند. همچنین در این مراسم از خانم زینب عبدالله زاده فرزند شهید میثم عبدالله زاده نیز تقدیر شد.

کد خبر 1734368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha