مسابقه کتابخوانی در حمایت از مردم غزه برگزار می شود

صفا با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین توسط کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص) شهر سمنان گفت: حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین اشغالی وظیفه همه مردم بویژه اهالی مسجد است.

محمد مهدی صفا-  مدیر کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص) سمنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان؛با محکومیت جنایات اخیر رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی گفت: اسرائیلی‌ها با کشتار مردم غزه می‌خواهند اراده مردم غزه را تضعیف کنند و قوای آنان را تحلیل ببرند اما مردم غزه با اعتماد به وعده خداوند متعال به مقاومت خود ادامه می‌دهند و صهیونیست‌ها و حامیان خائن آنان بدانند که به زودی جهان شاهد یک شکست بزرگ و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وی حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین اشغالی وظیفه همه مردم بویژه اهالی مسجد دانست وگفت:  مسجد الزهرا(س) در این زمینه برنامه های مختلفی را داشته است.

صفا شکست غیرقابل ترمیم رژیم اشغالگر قدس وعده قطعی الهی در نابودی نهایی ظلم، ستم، اشغال و نصرت و پیروزی مظلومان است.

 مدیر کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص) سمنان با اشاره به ضرورت توجه نسل جدید به کتاب، افزود: به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین مسابقه کتابخوانی از کتاب «اسرائیلی که من دیدم،نه صلح،نه حرف اضافه» توسط کانون محمد رسول الله برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب روز چهارشنبه اول آذر ماه  از طریق آدرس اینترنتی https://survey.porsline.ir/s/u2H6USp  اقدام به ثبت نام و پاسخ به سوالات کنند.

صفا افزود: به نفرات برگزیده جوایز نقدی به ارزش یک میلیون تومان اهدا خواهد شد که پس پایان زمان مسابقه در مسجد الزهرا(س) سمنان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 1734578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha